Soligt men blåsigt ...

Publicerad 2013-04-19 09:02:47 i Allmänt,

har vi det denna fredagsmorgon. Igår blåste det o ylade och hade sig så jag trodde huset skulle åka till väders..det skramlade i verandataket och ven runt knutarna. Jag avskyr verkligen blåst, det stressar upp mig nåt enormt..
.
.
Igår så hittade jag en cykel jag ville ha..äntligen..jag har letat länge efter en bra cykel med human prislapp.  Jag har en teori om att cykling vore bra för mig..jag har ju svårt att gå långa sträckor eftersom lederna blir så belastade. En cykel skunna innebära rörelsefrihet för mig..att inte alltid behöva förlita mig på maken och bilen om något ska uträttas. Sen återstår att se om jag vågar mig upp på den..
.
.
Här kommer våren med stormsteg nu..igår var det 19 grader varmt under eftermiddagen..vårblommorna blommar i trädgården och vi ska stanna till längs vägen idag och söka vitsippor..se hur långt de kommit.
 
Tills dess visar jag er förra årets vårblommor och önskar er en bra fredag..kram
 
 


Postat av: Sirpa

Publicerad 2013-04-19 13:25:56

Hej! Jasså, du tänkte börja cykla:) Våran helt ny cykel är i källaren, punktering..väntar att nån ska laga:)
Förrgår det blåste så att man fick hålla i tupén! Nu lite bättre men ingen sol:/
Önskar dig en mysig fredag!
Kram Sirpa♥

Postat av: Mia

Publicerad 2013-04-23 14:18:34

Vårblommor!!! Inte gör det väl nåt att det är fjolårets, heller...de är ju på G nu i alla fall! "Vår bästa tid är nu...." Så är'e :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej