Det har regnat..tio droppar

Publicerad 2009-07-01 16:40:22 i Allmänt,

 
                                                                    



Jaha så svepte  monsunen äntligen över oss o svalkade både folk o fä..nee just  det..det gjorde den inte ..den bara retades..det kom en tio ynkans droppar sen var det slut...


Inte kom vi iväg till havet heller..mina tonåringar orkar ingenting i den här värmen..inte ens fara o bada..så då for jag o käre sambon iväg på loppis istället o fyndade..jag hittade blå glastallrikar som jag föll pladask för..tyvärr så var det bara fyra  stycken av den större storleken.


                                          

     O lite böcker hittade jag..ja för engelsson har ju inte redan en jättetrave bredvid sängen o plöja igenom.*L*  



Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-01 17:13:48

Ooooh så synd, de var jättefina, härlig blå färg!!



Så här ligger det till på min sida kabeln:

Martyren sa: Ååååh, måste man så måste man!! :)



Egentligen går det sakta men säkert, var uppe och grejjade liiite för mycket igår igen och fick betala igen det idag med extra ont.

Men bra piller och vila så är det snart ok igen. :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-01 17:34:24

Loppis är jättekul!

Då kan man ju leta vidare..

Så varmt det är jag svullnar och det inte LITE..:(

Men annars är det skapligt.Lite svalare gör i o försig inte :)

Kram Jenny

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-01 17:36:54

Härliga tallrikar!! Glas mmmm! Sen måste jag göra dig avis igen.. gissa vem som dansat regndansen i em?! Bevis finns... (men vi fick ju faktiskt inget här hemma igår)

Postat av: kristina

Publicerad 2009-07-01 22:44:18

Vi har inte ens fått några droppar, och här är det verkligen pressande varmt. Har varit så i två dygn!

Väntar bara på lite regn som kan kyla ner marken lite och ge oss någon dag utan denna värme...



Jo, jag antar att det är normalt. Har ju haft många tankar om hur det kommer att bli. Har även tänkt på den dagen som man träffar någon annan, som jag känner just nu skulle jag tycka att jag vore otrogen om jag träffade någon. Ingen logisk tanke, men det är som sagt hjärtat som styr. Så småningom är jag mogen att gå vidare. Till dess för jag nog vänja mig vid att tänka på Magnus som om att han fortfarande fanns här på jorden.



Kramar



Kommentera inlägget här
Publiceras ej