engelsson börjar vänja sig vid värmen

Publicerad 2009-07-01 09:33:53 i Allmänt,

Godmorgon, nu börjar tillvaron normalisera sig för engelsson..kroppen har vant sig vid värmen..jag har sovit o snusat gott hela natten o vaknade på strålande humör..  Idag ska jag slita tonåringarna från deras drönartillvaro vid datorerna o tvinga ner dem till sol o bad vid havet.  Packa kylväska o ladda kaffetermos o rafsa ihop filtar o handdukar o tonåringarna som sagt..

Men innan dess så ska mina övergivna älsklingar i trädgården få lite öm omvårdnad..de har fått klara sig helt på egen hand bra länge nu medan engelsson gömt sig för värmen. Men det har de fixat alldeles utmärkt, de växer så det knakar o blommar o frodas.  Ska gå en runda med kameran o föreviga dem.

Ha en bra dag o måtte solen lysa på er..*L*


Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-01 12:13:19

Härligt det låter!!! Ja tackar för choklad och paraplydrink och gullar mig själv allt vad jag kan. :)

Ha det så härligt vid havet!



Kram

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-01 13:02:48

Hoppas ni får en härlig dag vid havet! Det är väl rätta stället att vara på dessa varma, härliga dagar! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej