engelsson får rå om barnbarn idag

Publicerad 2009-07-21 13:26:12 i Allmänt,

Ja mer än vanligt alltså..hans mor o far har jubileumsdag idag så de e ute o far..ska äta gott o mysa på tumanhand..hoppas de får en toppendag.. Jag o sambon har städat kök idag..ivrigt hjälpta o påhejade av Zac...en företagsam liten herre e han..vippps så har mummi dubbelt så mycket att städa undan..fort går det o inte hinner mummi komma på honom..o det e ju så kul tycker lille herrn..

Nu ska vi ta o fara iväg en runda med honom så han inte blir alltför uttråkad..



                       messy roomSen ska jag hem o ta itu med att motivera älskade tonåringarna o ta itu med sina katastrofområden till rum..önska mig lycka till o ha en fin dag alla..kram



 


Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-21 13:54:16

Jodå jag sover till och från idag. Igår var jag dock på stan med min älskade. Måste ju även gå ut med hundarna för att mamma är också sjuk.. Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2009-07-21 13:55:00

Jodå jag sover till och från idag. Igår var jag dock på stan med min älskade. Måste ju även gå ut med hundarna för att mamma är också sjuk.. Kram

Postat av: Fingerfärdig

Publicerad 2009-07-21 15:27:35

Lycka till och ha en fin eftermiddag/kväll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej