engelsson har sovit hallelujah

Publicerad 2009-07-17 08:48:19 i Allmänt,

Sådärja..så kom den nu äntligen  natten då även engelsson fick sova.  Visserligen började natten lite sämre då sambon drog igång en snarkkoncert, ackompanjerad av sin snarkomat som glatt visslade andrastämman, behöver jag säga att jag var lipfärdig av trötthet. Nånstans efter klockan 2 så måtte jag ändå dåsat av för jag vaknade först klockan åtta, så nästan sex timmars sömn e inte fy skam.. 

Nu ska jag upp i köket o sätta på en stor kanna kaffe o bre nån macka o sen måste jag städa lite o tvätta.
                                           . 

I eftermiddag så ska vi fara på marknad..engelsson e lagom road..tycker inte om såna tillställningar..massa människor o ylande karuseller o mest skräp att köpa..fast  det e nog alla trängande människor som jag fasar mest..har man en massa värk så ska man inte trängas med andra..man blir knuffad o får armbågar i ömma muskler..folk har inget hyfs o ingen tanke på att någon kan ha ont..speciellt inte när det inte syns utanpå   

Ha en toppenfin dag alla bloggare vad ni nu än hittar på. 


Postat av: Christa

Publicerad 2009-07-17 13:39:59

Hhahah ja vem ska jag annars fråga?Jag kan ju inte bloggs sidor hhaha.Ja på nåt sätt ska de väl gå. Tack pajen var god, du skulle ha kommit och tagit en fika! Ha en fin helg kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-17 14:04:20

Känner igen mig precis i bilden ;) det är alltså så vi ser ut framåt fredagen. Här har jag den äran rå om Adam idag så fullt ös! Kram

Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Publicerad 2009-07-17 14:08:07

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-17 14:20:27

Hej



Jag skriver om anti-aging och hur vi kan se yngre ut och hålla oss friska. Lämna gärna en kommentar om du kikar förbi.



http://theantiagingway.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej