engelsson säger godnatt..sov sött

Publicerad 2009-07-22 23:33:40 i Allmänt,

 Så nu stänger engelsson ner för ikväll..lång dag har det varit igen..mycket intryck har  engelsson tagit emot o försöker smälta nu..lite sorgligt  för att en vän e ledsen..ledsen över sina föräldrar som beter sig illa..hon ringde idag o jag hann bara prata en liten stund innan  jag var tvungen o rusa o ta Zac..men hoppas du mår lite bättre Linda..skickar tankar o kramar till dig

Idag har jag oxå hittat igen fotoglädjen..engelsson har ju alltid älskat att fotografera..men sen digitalkamerorna kom så gick jag vilse nånstans i all den nya tekniken..men idag känner jag att jag så smått börjar  bemästra det o det e en enorm glädje...             


  Gonatt sov gott


Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-23 02:24:55

Tack du underbara!!! Du anar inte vad det betyder... Försöker ringa imorrn... Du kan väl skicka en kommentar om när det går... KOmmer inte riktigt ihåg om jag skickade mess till dig med mitt nya mobilnummer... Hmmm minnet sviker Lagnevik ibland!! Mår lite bättre faktiskt... Kramar om dig oxå vännen

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-07-23 07:28:34

Vad roligt att fotoglädjen återinfunnit sig. Jag har alltid velat lära mig fotografering. Är grymt imponerad av alla som kan!



Här är läget lite bättre iaf. Jag har sovit i 12 timmar inatt. Det hjälpte nog. :o)

Har fått penicillin också då jag drog på mig blodförgiftning. Inte konstigt att foten blev svullen. :OP



Hoppas du har det bra.

Kram

Postat av: Anne

Publicerad 2009-07-23 08:13:20

Fin bi

Postat av: Anne

Publicerad 2009-07-23 08:17:23

Fin bild! Jo spikmattan som ser ut som ett tortyr redskap fungerar som så att när man ligger på den så frisätts mängder av endorfiner och oxytocin så effekten blir dels att den smärtlindrar naturligt samtidigt som den gör så att man slappnar av och känner ett lugn inom sig. Visst gör det ont när man lägger sig på den men bara de första minuterna. Väl värt ett försök! Hoppas att ni alla får en härlig dag!

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-07-23 08:49:11

Vad roligt att du också gillar att fotografer!

:)

Du gör det bra också.



kram

/A

Postat av: biggan

Publicerad 2009-07-23 08:52:28

hoppas hon mår bättre, roligt med kort kram biggan

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2009-07-23 09:31:01

Hoppas vännen mår bättre....alltid skönt att någon att diskutera med!Problemen kan ibland kännas lättare då.

Fantastiskt foto!



Ha det somrigt!

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-07-23 09:41:41

Jag önskar att jag kunde kalla småkryp för kompisar, vilken klok vän du har!



Tråkigt att ha en vän som är ledsen..hoppas du kan trösta henne.



Ha en fin torsdag, kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej