God kväll e det ju snart..

Publicerad 2009-07-09 18:51:56 i Allmänt,

Till engelsson oerhörda förvåning så försvann den här torsdagen tämligen obemärkt..vet rakt inte hur det gick till..men så konstigt e livet..vissa dagar segar sig fram o andra rusar sta i helt otrolig fart.. 

Inte mycket har hänt o inte mycket har jag fått gjort..kaffegäst hade vi på förmiddagen o eftermiddagen minns jag inte mycket av för plötsligt var det kväll o maten skulle på bordet..  vi har ätit en mustig köttgryta o nu vispar Totte grädden till den persikokräm jag precis kokat av färska persikor, det e lyx det..

                                                    

Jag o käre sambon ska åka iväg på egna äventyr i morgon..hälsa på en vän o gå på loppis o äta ute o bara vara lite ansvarslöst bekymmersfria för en dag..

Så glömmer ni väl inte Agatha Christies Cyankalium o Champagne ikväll kl 9 på tv 9.. 

                                                            Sparkling Cyanide [VHS]

  


Postat av: emily

Publicerad 2009-07-09 19:25:54

Bra tips! Får se om jag lyckas kanske jag slänger upp en bild ;)



Ja du jag är glad att jag jobbar på polarn o. pyret där vi har slim-tight jeans med reglerbar midja ;)

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-07-09 20:56:14

God kväll!

Du måste ha skrivit en kommentar i min blogg, precis samtidigt som jag skrev en i din. Hur stor sannolikhet är det? :o)



Jag sa att jag inte skulle blogga något mer ikväll men jag kunde inte hålla mig. Kan iaf inte sova. Om en timme ungefär kommer nattvaket och då ska jag krypa till kojs.

Hoppas du haft en fin dag och kväll.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej