Gonatt ute i bloggvärlden..

Publicerad 2009-07-15 22:35:32 i Allmänt,

Nu tänker engelsson krypa till kojs..dagen har varit lång som vanligt o det ska bli skönt o krypa ner..men först så nummer tre i engelssons serie på vidrigt elaka väckarklockor..
                

                                                 
                        


Postat av: Katta

Publicerad 2009-07-16 06:08:23

Sv: Hihi nää man kan ju ha sina egna naglar och sen förstärka dem på olika sätt om man har sköra.. Ibland kan jag lägga på en lösnagel om min har gått av, men det krävs ganska stor styrka i slaget för att jag ska tappa den nageln. Så det gör ont när mina naglar går av :(



Sv: Jadå, jag mår bara bra.. Har bara inte haft inspiration att skriva på sistone. Sen har Älsklingen suttit vid datorn och jag har bara suttit ibland och spelat lite på Facebook.. Kram

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-07-16 09:47:27

Nej!!! Vilket tortyrredskap! Som att dra naglarna på svarta tavlan. :)

Sv: Jo min sida har gått från murrigt brunt till sommarljusa färger.

Blir lite fundersam när du säger att du haft svårt att komma in på min sida.

Hur går du in, via bloglovin´ eller skriver du in adressen längst upp?

Är det fortfarande svårt att komma in?

Ha en fin onsdag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej