Jahaja..fler nattugglor uppe???

Publicerad 2009-07-13 22:44:07 i Allmänt,

                                                    


Så var det klippt igen då..engelsson kan inte sova i natt heller..neeheeedå..ingen sömn som smyger sig på o pekar mot sängen..nee jag e alldeles klarvaken o lika kaffesugen som jag var i går natt.. 

                Coffe Pictures, Images and Photos

Det visade sig att det finns jävligare väckarklockor än den jag visade igår..min äldsta dotter tipsade mig om den här otäckingen...vem i himlens namn sitter o tänker ut något så här elakt  engelsson bara undrar


             
                     
                          


Postat av: christina

Publicerad 2009-07-13 22:47:28

Hu va jobbigt att intekunna sova , strör lite sömnpulver på dej o hoppas det hjälper Kramisar /STINA

Postat av: Speja

Publicerad 2009-07-13 23:07:36

Det är ett elände att inte kunna sova...håller med. Hoppas John Blund dyker upp snart;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-13 23:34:02

Hej!



Jag tänkte först tacka så hemskt mycket för att du röstade på mig i tävlingen om datorn! Jag uppskattar det verkligen. Nu är det två dagar kvar tills tävlingen avslutas (ons 15 juli kl. 15.00), och jag ligger tvåa just nu. Jag behöver alltså din hjälp nu i slutspurten!



Jag undrar om du skulle kunna skicka länken till några vänner och be dem att rösta (via mail, MSN, Facebook eller kanske lägga ut länken på bloggen?), rösta från ett annat IP-nummer (från jobbet, biblioteket, en väns hus, sommarstuga eller liknande) eller sprida tävlingslänken på något annat sätt. Jag vill verkligen vinna, och kan inte göra det ensam!



Länken till min tävlingssida: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 (man röstar genom att klicka på den rosa snäckan - det tar bara nån sekund)



Om du bestämmer dig att hjälpa mig, kommentera gärna tillbaka så att jag kan tacka för hjälpen!



Många kramar//Hanna

Postat av: Kashaya

Publicerad 2009-07-13 23:55:36

Ja jag hoppas det. I vanliga fall brukar jag mest skrämma slag på folk när jag tassar omkring för de brukar inte höra när jag kommer..=)



Hoppas du får en riktigt fin vecka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej