Sent ska syndaren vakna

Publicerad 2009-07-07 12:26:55 i Allmänt,

Godmorgon mitt på dagen...engelsson har haft en ruskigt ond natt..allt som kan värka har värkt o jäklats hele natten o vid åtta gav jag upp o klev ur sängen..men bara för att tvingas lägga mig igen två timmar senare...så nu har jag lyckats få några timmars sömn i alla fall..
                                                    
                                                   


Nu vet jag ju precis varför jag har ont..jag har iofs en förmåga att lyssna på min kropp men inte förrän den säger ifrån..det e visserligen ett steg i rätt riktning..men jag borde alltså lära mig att stoppa innan den behöver börja beklaga sig.. 

Nu ska jag stoppa i mig lite lunch o försöka leda upp kroppen så den kommer igång..ha en bra dag alla o lär er lyssna på er kropps signaler, snälla..


Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-07 12:37:21

Det är ju synd att vi inte bor grannar då kunde vi ju vilat i kapp idag ;) Sen är det ju lite skönt att se att man inte är ensam om sina krämpor.. (själv spelar ju bästa väninnan fortfarande fotboll aktivt i ett damlag.. endast 52 år.. och då känner man ju sig lite skröpplig...)

Postat av: Christa

Publicerad 2009-07-07 12:50:25

Hej! Ja jag får nog ta släp kärran dit hahha. Tack kul att du tyckte om dammsugarna! hihi Sparar två åt dig! Usch inte kul att ha ont så där. Mitt huvud värker hela tiden också! Måste vara spännings huvudvärk. Ha det bra kram

Postat av: emily

Publicerad 2009-07-07 14:24:40

nemen! Hur är det fatt med dig?? Låter ju inte alls bra med sådana krämper.

Postat av: Katta

Publicerad 2009-07-07 14:27:25

Sv: Ja jag har ju varit på Arlanda och hämtat en hund så jag har inte kunnat uppdatera ordentligt..

Postat av: Katta

Publicerad 2009-07-07 14:57:25

Sv:Aha, ja vi sätter väl in information om honom snart, samt lite bilder. För man får ju adoptera honom om man som utomstående tycker om honom för han är tyvärr inte våran, fastän vi skulle önska det.

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-07-07 15:26:22

Haha, man kan nästan tro det, ska skriva ett inlägg alldeles strax.. =)

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-07-07 15:34:19

Stackare, hoppas du får sova en ordentlig natt nu utan värk.



~Livet i byn

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-07-07 16:51:26

Stackare, hoppas du får sova ordentligt i natt.

Lyssna på kroppen är en bra grej, har lite svårt med det själv men blir bättre och bättre. Verkar som man behöver träna lite även på det.



Lekland är toppen när det är dåligt väder både för föräldrar och barn. Barnen får rasa av sig och föräldrarna får med sig trötta och nöjda barn. Det blir mycket mindre bråk när de fått rasa av sig ordentligt.

Postat av: Emily

Publicerad 2009-07-07 18:35:43

hoppas det är bättre med dig..

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-07-08 23:23:34

Oj!

Det låter inte som du haft en bra natt alls.

:(

Känner igen det, dock inte via mig utan via en närstående som vaknade med värk mitt i natten.

Sömnen är ju så viktig för oss.



Men det är dock svårt att lyssna på kroppssignalerna när man är mitt i ett "måste"

Jag vet att det kan betala sig dyrt via att man får ont både här men särskilt där.



Hoppas verkligen du mår bättre nu.



/A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej