Bloggfunderingar

Publicerad 2009-05-15 22:14:15 i Allmänt,

Nu har jag haft blogg i en vecka o bara skrivit tre inlägg...detta kanske inte riktigt e min grej??   Allvarligt talat var detta svårare än jag trodde..kallprat e ju inte riktigt jag utan jag skulle vilja skriva om djupare saker....men samtidigt hur mycket av mig själv e jag beredd att slunga ut i cyberrymden??  Jag har hoppat runt på diverse bloggar o insett att de flesta av er som bloggarn e ena modiga jävlar..hatten av..jag bockar mig för er o ert mod att våga lämna ut er själva o era innersta tankar, rena o orena, vackra o fula. Mycket av det jag har läst har varit bra..jag har skrattat o gråtit o blivit illa berörd men även glad ini hjärterötterna.  


Postat av: Fingerfärdig

Publicerad 2009-05-26 00:06:40

Tack så mycket, för din fina kommentar! Trevligt, att jag kan inspirera någon till kreativ handling. Välkommen åter. Nu orkar jag inte läsa i din blogg, men den första anblicken lockar till ett återbesök. Jag tittar in en annan gång. God natt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej