E det bara engelsson som

Publicerad 2009-10-17 21:31:36 i Allmänt,

inte riktigt fattar vad det där ballongäventyret gick ut på????  En hel värld sitter med lipen i halsen o följer en ballong med en sexåring ombord..som sedan visst inte var ombord alls utan satt i sex timmar gömd på familjens vind???
Falcon Heene sits on the



Om detta e ett pr-trick för något jag inte riktigt begriper så e det nog något av det mest vansinniga jag varit med om..



Postat av: Bibban

Publicerad 2009-10-17 22:25:48

Ja eller hur? tänkte precis samma sak:O)

kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-10-18 10:07:04

Det finns mycket konstigt folk i vår herres hage...Man undrar hur de tänker. Rastlös o tycker synd om mig själv idag... men det är väl bara krafterna o matlusten som saknas

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-10-18 10:09:22

Jag fattar heller ingenting..

Klart det var en familj som ville tjäna pengar men..ändå.

Förstår inte varför man blåser upp detta till en jättenyhet.

Märkligt..

Kram

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-10-18 15:33:23

Undrar varför jag missade det?! Men jag har hört sambon prata om det du skriver om...

Som vanligt kommer jag av mig härinne...skulle väl skriva nåt men fastnar för dina foton! Vackra vackra!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-10-18 17:47:12

Öhh och jag fattar nada!!



Ha en fin kväll, kramen

Postat av: Katta

Publicerad 2009-10-18 19:46:37

sv:bonk bonk tillbaka.. Allt snurrar på för fullt här. Ibland verkar dock inte tiden räcka till för allt vi vill ha klart.. Eller ens för bloggandet, men vi försöker så gott vi kan. Varma höstkramar tillbaka..

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-19 01:41:07

Jag begriper ingenting!!! Gjorde de detta enbart för pengar??? Fyyy vad hemskt!! Hoppas iaf att min goa Engelsson har haft en trevlig helg... Kramar från Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej