engelsson blev allt på mycket bättre humör

Publicerad 2009-10-08 20:28:07 i Allmänt,

av att logga in på sin blogg idag..tack gulliga underbara ni alla för era hjärtvärmande kommentarer..de styrkte mig massor..det vill jag att ni ska veta..  Nu har jag landat lite o det e dax o kravla sig uppåt o kicka igång tillvaron igen..livet e som det e o människor rår man inte över..  Men engelssons tillvaro e  oxå full av så många underbara människor.. o ni mina goa bloggvänner..er tycker jag om..o kramar massor på er..
I kväll så sitter jag barnbarnsvakt..föräldrarna hans e på föräldramöte på dagis..  O den lille mannen o jag sitter o gosar i soffan..vi har tittat på teve o diskuterat världsangelägenheter o nu börjar han bli trött så han ligger bara o myser..
I morgon e det fredag o veckan börjar gå mot sitt slut..ska bli skönt o få lite helg..engelsson e trött som bara den o vill bara sjunka ner i tillvaron o inte göra just nånting..


Postat av: Christa

Publicerad 2009-10-08 21:43:24

HEJ! Så bra att du mår bättre nu och att du landat lite! Hihi Jag är såååå nervös över alla bilder imorgon! Usch! hahha ha en fin kväll vännen JA kiitos

Postat av: Tussan

Publicerad 2009-10-09 07:56:14

De var väldigt varkra bilderna kram på dej kolla komitar på spike bilden kram

Postat av: Tussan

Publicerad 2009-10-09 08:14:22

God morgon igen nu har jag lagt in bilderna jag sa haha.. kolla få du se.. Blev fina.. kram

Postat av: Cina

Publicerad 2009-10-09 10:05:42

Har läst ikapp lite på din blogg, har varit i en deppig grop ett par dagar så inte förrän nu kommer en hälsning om att du snart ska må bättre. Vad skönt att höra att du är på G igen! Låg växel! Till att börja med!

Mysigt att vara barnvakt!

Styrkekramar kommer här: KRAM!

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-10-09 10:32:19

Tack för frukosten med dina goda bröd...:)

Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2009-10-09 11:56:05

sv:Allt är bara bra, har bara haft mycket med flytten att göra. Vi ska försöka få igång internet nu i helgen, då blir det mer uppdateringar. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej