engelsson nyper sig i armen

Publicerad 2009-10-05 16:44:57 i Allmänt,

för o kolla om hon överhuvudtaget e vid liv....känner mig som en bortglömd disktrasa som stelnat i den första frosten..med andra ord urvriden  o totalt förstenad...
Fattar inte varför jag e så trött o stel helt plötsligt.. Linkar frysande o gäspande  genom tillvaron blinkande som en uggla mot omvärlden.. Nu e det kris i engelssons tillvaro..det stavas nog S Ö M N B R I S T misstänker jag..
Ikväll så får jag snabba mig in i sovrummet minst en timma innan käre sambon så jag hinner somna innan han drar igång sin serenad..o då menar jag inte att han stjärnögd sitter på engelssons sängkant o sjunger kärleksballader...neee tyvärr..utan det e hans evinnerliga snarkningar som förpestar mina nätter..
Vi var ute en liten runda för o få lite luft..men jag var för trött o stel för o orka trava runt nåt vidare mycket..
Idag så tog jag en liten polare med mig till skogs..han trivdes storligen med tillvaron o plirade sig storögt omkring o sen så gästbloggar han om sina upplevelser..så varsågoda engelsson presenterar NALLE


Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-10-05 17:41:20

Ha ha trodde det var jag först...:)

Kan inte du eller Pekka ta Issas rum när inte hon är hemma så du får sova?

Kram

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-10-05 19:01:13

Vilken duktig liten Nalle som varit ute i skogen. Var det Anders Bagge ni träffade....:-)



Får sambon inte sin snarkapparat att fungera. I så fall måste han ju höra av sig till de som provat ut den. För oss var det rena rama himmelriket när jag fick min. Jag har nu haft den i ca tre år och det funkar jättebra.

Postat av: Ulla

Publicerad 2009-10-05 19:17:47

Vissa dagar är sämre än andra. Hoppas du får en bättre dag imorgon

Postat av: Hannele på Hisingen

Publicerad 2009-10-05 19:42:37

Härliga mossbilder, dom säljer hörselskydd på apoteket, om man inte vill dela rum :)

Postat av: emily

Publicerad 2009-10-05 22:08:25

åååh vilka härliga bilder :D



Här har jag äntligen fått fatt i internet, wii!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej