engelsson flyttar o flyttar...

Publicerad 2010-06-03 12:57:51 i Allmänt,

o hinner ingenting annat..har senaste dagarna glömt min kamera hemma hela tiden så det har inte blivit så mycket fotograferat heller..  Men vi tar sakta mer o mer av huset i besittning..har ju börjat renovera o köra över saker..grävt ner en hel del blommor o börjat fylla pallkragarna med jord..så det går framåt.. Vi har ju en månad på oss att flytta o komma i ordning så det underlättar en del..men en månad går ruskigt fort så det gäller att planera.. Igår så anlände då äntligen sommarvärmen..vinden har gett sig o det e varmt o gott..härligt både för humör o värk..
Jag hinner inte med bloggen riktigt nu känner jag..men läser era kommentarer o tittar till er..jag får komma igen när allt stillnat lite i tillvaron...
Stoppar in lite bilder som jag satt o lekte med för ett tag sedan
Funderar på om jag ska göra så här framöver med alla mina blombilder..kan ju vara kul att se vad det e för blomma ni kikar på--jag får se..
Ha en underbar sommardag goa ni..kram


Postat av: AprilSus

Publicerad 2010-06-03 14:13:37

Hejsan!

Har nyligen hittat din trevliga blogg och ramlade tydligen in mitt bland dina flyttbestyr? Måste erkänna att jag blir lite avundsjuk, men jag har aldrig haft några problem med att glädjas med andra, så det vore ju dumt att börja nu. ;)

Otroligt fina bilder!



Ha det så bra i flyttröran!

Postat av: Cickic

Publicerad 2010-06-03 16:11:22

Ha en underbar dag själv mitt upp i allt flyttande. Kram

Postat av: Christa

Publicerad 2010-06-04 22:33:04

Å avundas dig inte nu mitt i alla kartonger och flytt. Vet hur jobbigt det är. Det är nog så att alla verkar ha en lugnare period på bloggen! Jag med, hinner knappt in till er och mindre att svara men jag tar några kommentarer åt gången! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej