engelsson e nervös

Publicerad 2011-04-04 08:54:49 i Allmänt,

idag..hjärtat skenar o panikångesten e o hälsar på..   Jag ska ner till FK idag o möta en handläggare..den första jag får nån form av närkontakt med sen den här cirkusen drog igång..
O jag vill bara inte.,.hur ska jag nå människan o få henne o förstå hur jag mår..det känns helt omöjligt...
Uff..en knapp timme kvar..nej jag mår inte bra nog för o sitta här..jag får återkomma ieftermiddag..
Må ni alla ha en bra dag ..tänk på mig o skicka lite styrka..kram


Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2011-04-04 09:23:59

Håller tummar och sänder massor av styrkekramar!

Postat av: Hannele på Hisingen

Publicerad 2011-04-04 15:50:13

Det går säkert bra. Det där med att "arbeta" är ofta bara skrämselpropaganda... Det kan handla om typ att lösa korsord med gamlingar 1 timme i veckan, om man orkar...

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-04-04 22:49:04

Hoppas allt har gått bra. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej