Goder lördag....

Publicerad 2011-04-16 11:47:41 i Allmänt,

engelsson har rätat ut sig så till den grad att det går någorlunda o skriva o fungera..har haft ett riktigt jobbigt skov i min värk.. Denna gången satte det sig ordentlihg i fingerlederna..som svullnade o blev stela o värkande.. O axlar skuldror o övre delen av ryggen var som ett värkande stelnat pansar..ja det har varit jättejobbigt denna gången..men nu börjar det återgå till det normala..bara mellersta fingret på vänster hand som fortfarande e helt oböjligt..
Usch vad trött jag blir på detta..det e ju fint väder ute o min trädgård kallar o lockar..allt växer så det gnisslar i grenverken o nya spännande saker inträffar hela tiden o jag orkar inte vara där..
Det ha varit allmännt jonbbigt på många sätt på sistone,..yngsta dottern har haft känningar av sin migrän..hon har ju fått blodtrycks medecin utskriven mot migränen..o den ger i sin tur biverkningar så allt blir extremt jobbigt för henne..sen har hion ju sin skola o sköta..inte det lättaste när migränen lever om i huvudet på henne..
Ni som läser o har erfarenhet av migrän..har ni provat den där nya migränmösan Migracap?
Den e ruskigt dyr men om den kan underlätta hennes liv så e det värt vartenda öre..snälla om ni provat låt mig veta...
Några nya fotografier har jag inte o visa..har inte orkat fotografera som jag skulle ha viljat..menm jag stoppar in lite sen förra veckan...
Ha en bra lördag...nu ska engelsson ta sig en jumbokopp med kaffe o styra ut mot balkongen...jag önskar en en bra helg..var rädda om er för ni e viktiga för engelsson..kram

o


Postat av: Tussan

Publicerad 2011-04-16 17:46:03

Tack för idag Syrran min.. Vilka fina bilder du lagt in.. kram ha en bra Lördag kram.

Postat av: Tussan

Publicerad 2011-04-16 17:47:57

Vad tog min kommentar vägen?? hmm borta..

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-04-18 21:11:53

Jag har med varit extra värkig, helt slut efter jobb. Stor skillnad mot när jag bara jobbade 60% nu är jag inte hemma förrän 16.30 vissa dagar. 15% kan tyckas lite men det är ganska mycket när man inte är helt kurant.. Får hoppas det är allmän vårvärk och går över!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-19 10:28:05

Hej söta du!



Har kommit in i någon rull att jag lyckas hitta till bloggvärlden en gång i månaden!! MAJ GAD!!

Gott att se att du är kvar men mår inte bra alls!?!?

Aj aj aj.....får dra på sugen en sån där amerikansk Candystripe outfit och skicka ner med expressfart. Lovar att förbannelserna över den söta hättan som hör till utstyrseln kommer att liva upp. När det blir för högljutt, knuffa ut den i trädgården.

Just för tillfället gör jag mig redo att ta lite ledigt - tror jag svimmar av trötthet snart. En vacka i stugan med god mat, dryck och en massa sova kommer göra susen. :))

Mannen har turer av migrän men har inte provat dunderluvan. :(

Hoppas ni snart blir återställda där hemmavid.

Många varma vårkramar i solen och om du lyfter på dörrmattan vid 16:45 snårte idag så hittar du troligen sugen som sitter där och är för blyg för att ringa på.

KRAAAAM!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej