Godmorgon...engelsson vaknade på...

Publicerad 2011-04-01 09:36:33 i Allmänt,

strålande bra humör..har sovit som en stock inatt..första gången på bra länge..
Ute e det helt genomgrått o regnigt men det spelar liksom ingen roll när man e glad.. Frukost har jag hunnit med o snart dax för mellanmål..
Måste ut en runda o handla inför helgen..lika bra att fixa undan det innan det blir för mycket folk i affärerna..trängsel fixar jag icke..
Vad det e skönt med fredag..denna veckan har gått fort..tycker veckorna gör det nu närman blivit äldre..bara tänk på hur långa sommarloven var när man var liten..evighetslånga..så man nästan längtade tebax till skolan i början på augusti..
Ska försöka stöka undan här hemma idag..så vi kan fara med gott samvete sen ikväll..
Nee nu får jag sätta fart..jag önskar er alla en riktigt bra fredag..må ni ha sol o värme...kram


Postat av: AnnaKK

Publicerad 2011-04-01 11:00:06

Hejsan!



Här började morgonen inte riktigt lika bra som hos dej. Först var det strul på jobbet och nu är det strul med bloggen (eller kanske inte förresten, för jag fick ju faktiskt upp mitt inlägg - det hade jag knappt väntat mej med tanke på hur Blogg.se har funkat de sista dagarna).



Men nu har helgen så smått börjat för min del, så nu kan allt bara bli bättre och bättre - hoppas jag! :-D



Ha det bra!!!

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-04-01 23:10:40

Vad härligt att du fått sova ordentligt. Sömnen är ju den bästa medicin vi kan få.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-04-02 08:16:36

Hoppas kvällen med goda vänner blev bra o härlig! Själv låg jag som en strandad val i soffan hela kvällen....

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Christa

Publicerad 2011-04-02 08:36:42

Hhaha Nu när jag läste kommentarerna på min sida så är det du som kommenterat Christa Koftorna?? det stod bara P och jag visste först inte vem det var men kände på mig att det är nån som känner mig hihi. Hoppas du mår bra och har en fin lördag HALIIIIIIIIIIIII

Kommentera inlägget här
Publiceras ej