Kvällen e sen..

Publicerad 2011-12-06 22:45:16 i Allmänt,

o engelsson e trött..  Vi har städat o röjt lite..engelsson har pysslat lite med sina ordspråkstavlor som jag håller på att knåpa ihop som julklappar till mina vänner..  Sen har vi haft en strid ström av kaffegäster under hela dagen..Vår Tassimo som vi fick i bröllopsspresent har bokstavligt talat gått varm.. Visst e det en behändig liten sak...synd bara att podsen e så dyra till vissa sorters kaffe..  Men det ska visst gå o beställa från nån webbbutik till ett mycket bättre pris...jag får kolla upp det där..
.
.
I morgon måste det bli en vilodag..annars orkar inte engelssons muskler o leder ända fram till jul.. Det e oerhört viktigt o lyssna på sin kropp..annars barkar det direkt åt helskotta..  Jag har en hel del o orka o hinna med innan denna veckan e till ända..o då måste en vilodag tas med i planeringen. Jag ska hinna med o både baka o städa innan fredag..På lördag ska vi åka till en god vän o umgås en hel dag..julshoppa o ha det bra..det ska bli härligt..
.
.
Men nu kallar sängen på engelsson..så jag önskar er godnatt..


Postat av: Sirpa

Publicerad 2011-12-07 07:42:27

God morgon..



Hoppas du får en givande och riktigt skön vilodag idag..



Lämpimät Halit!! <3

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-12-07 10:07:15

Hur står det till med FRUN idag!!! Än en gång ett stort grattis, och ett litet fniss att du glömmer dig ibland och kallar mannen sambon :P

Ute är luften alldeles full av stora vita flingor. Inne har kroppen sagt ifrån (ond och sned rygg) så en vilodag eller två.. därtill en förkylning, blääää!!

Postat av: Tussan

Publicerad 2011-12-07 10:12:08

Ha en bra dag Syrran och tack för igår.. det var jätte trevligt kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej