Tröttare än trött..

Publicerad 2013-06-10 17:43:25 i Allmänt,

så jag bloggpausar ett par dagar..energin räcker inte överallt just nu..stor kram så hörs vi snart igen.


Postat av: "LillaSyster"

Publicerad 2013-06-11 18:22:54

Ta du och vila dig ett par dagar! Har du testat floating? Det är avslappnande/avkopplande och bra för värk. För maximaleffekt ta gärna massage direkt efter då kroppen redan är avspänd. Kram

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-06-13 18:22:15

Ta igen dig du, det behöver vi alla ibland. Jag har en vilodag jag med, dessutom har åskan varit på besök så datorn har varit avstängd under eftermiddagen. Nu tror jag den jobbat sig vidare för denna gången.
Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2013-06-30 21:37:38

Hej! Hur kommer man i kontakt med dig? Skulle vilja mailas lite ang en vän till mig som likt din dotter fått en blödning i ryggmärgen och nu är rullstolsbunden.
Om jag förstår det rätt så går hon igen?
Behöver en solskenshistoria.
Tacksam om du vill maila mig.
Kram ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej