Lördag och loppis och skogstur står på schemat.

Publicerad 2014-08-30 09:10:22 i Allmänt,

Ja då är vi uppe och frukosten är intagen så nu börjar vi strax göra oss i ordning för en skogstur och besök på loppis. Vädret är lite gråmulet men vi får hoppas vi slipper regnet . 
 
Jag har suttit och kännt av om jag behöver ha kvar bloggen eller om facebook egentligen passar mig bättre. Jag vet att många av mina gamla bloggvänner mer eller mindre flyttat dit.  Nu känns det som om jag bloggar på två ställen..  Jag får fundera.. Ha en bra dag...kram


Postat av: Jenny

Publicerad 2014-08-31 21:41:09

Hej Engelsson,
Tack för din fina blogg! Du skriver så bra och tar så fantastiska bilder! Jag "tappade bort" din blogg från mina sparade bokmärken när jag fick problem med datorn förra året, men nu fungerar den igen och jag hittade tillbaka hit. Jag längtar så ut i skogen när jag ser dina bilder. Själv bor jag mitt i storstadsbetongen. Tänkte kommentera för första gången och säga att jag hoppas du fortsätter med bloggen :). Hälsningar Jenny

Svar: Hej du.. Så härligt att du hittade hit igen. Just nu känner jag allt lite bloggglädje igen-.
engelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej