Vissa nätter..

Publicerad 2014-10-09 12:33:24 i Allmänt,

ar bara så extremt onödiga.  När man ändå inte får sova så borde de inte få finnas anser jag.   Hela långa hemskenatten har jag bara legat och vridit mig och snurrat runt som en propeller i sängen.  Ute vräkte regnet ner och piskade och droppade och smattrade och bar sig gräsligt illa åt timmar i sträck och vinden inte att förglömma som skakade runt huset så tänderna skallrade på en där man låg och inte sov.  Att man sen blev hungrig mitt i allt annat elände gjorde ju inte saken bättre för äta fick man ju inte då man skulle till diabetessköterskan på morron..  Vilket inte blev av eftersom man tydligen bara mumlade nåt om inte sovit på hela natten till Peter som försökte få liv i en kl 7.. Så på morgonen gick det visst bra att sova och nu har jag det eländesbesöket kvar då med andra ord eftersom jag inte gick och väcka enligt honom..  Min teori är att han är rakt för snäll..han borde ryckt av mig täcket eller nåt.. Kl 9 kravlade jag mig upp i allafall så den här dagen ska icke sovas bort är min bestämda mening..men nog klipper det bra i ögonlocken och gäspningarna lurar i käkarna.men jag ska inte ge efter...
 
 
Ja så där var det igår..men idag har jag vaknat i vettig tid efter en god natts sömn..och nu har jag fullt upp så jag hinner bara skriva färdigt detta sen måste jag fortsätta..
 
.
.
Jag roar mig med att leka med min symaskin..detta ska med tiden bli ett kuddöverdrag till vardagsrumssoffan..
 
Ha en fin dag kram kram
 


Kommentera inlägget här
Publiceras ej