Lyckas inte

Publicerad 2014-09-30 11:57:46 i Allmänt,

hålla liv i bloggen.. Jag försöker verkligen men känner mig inte lika hemma här mer..  Nå skam den som ger sig och jag brukar ju inte ge mig i första taget..   
 
Här har vi gråmulet och småkallt, funderar ändå på att ge mig till skogs och kika efter trattisar..  På tal om svamp så håller jag på med en fotobok till Zelda..den ska ha bilder på henne ute i skogen och sen en liten svampskola samt en liten saga om en liten nalle till skogs..  Jag har haft barnsligt kul när jag fixat och trixat med fotona till boken...
Ja jag håller nu på och bygger ihop den på Vistaprint.. Jag hoppas jag hinner innan jul..  
 
 
Jaha skogen var det ja..vi hörs <3
 


Postat av: jenny

Publicerad 2014-09-30 17:11:56

Så roliga och fina bilder!! Det blir en fin julklapp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej