engelsson ska till Karlskrona

Publicerad 2009-07-18 10:16:03 i Allmänt,

                                         Marinmuseums entréfasad 
engelsson, käre sambon samt stora dotter med familj ska styra kosan mot Karlskrona idag..marinmuséet o leklandet står på dagordningen..  Vädret e väl inte det bästa men eftersom det e inomhusaktiviteter som står på tur så spelar det inte så stor roll..   

Vi ska även hälsa på extradotter Malin o klappa gravidmagen..ska bli så roligt att träffa henne igen. Jag önskar er en bra lördag o må solen lysa över er.. 


Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-18 10:54:45

Kul..Alltid kul med utflykter .

Såg du varit på marknad alltid lika kul att kolla.

Vi längtar till våran augusti markand då kommer samma saker hit till Norrköping.

Kram ha de bra.

Postat av: Carin

Publicerad 2009-07-18 11:40:52

Hoppas ni får det trevligt!

Postat av: tulipano

Publicerad 2009-07-18 11:55:55

Ciao. Varit dålig att blogga senaste tiden men gjort en "nystart" så hoppas på bättring..:) Sköt om dig. Kram. /Patrik

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-18 12:29:23

Hej på dig!! Hoppas ni har haft en trevlig dag!! Haha... ja, jag har sett ljuset!! Tog ett par år men nu så... Idag blir det dock lite fart och fläkt... Ska passa Liam ett par timmar då pappa ska på svensexa.. Ha det gott.. En jättekram från lilla mig till goa dig!!

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-07-18 17:08:36

Ja, det är nog rätt dag för dylika inomhusaktiviteter!? Hoppas att ni har haft det riktigt bra och skoj! :-)



Maken och jag skulle gå på stan och shoppa och ha det lördags-/semestermysigt, men det var rätt blött och ruggigt. Men inte många andra att trängas med - alltid en fördel iallafall! ;-)



Postat av: Carina Persson

Publicerad 2009-07-18 19:37:01

Hej!



Tusen tack för din kommentar i min blogg. Så här har jag svarat dig i min blogg:



Hej!



Tusen tack för din kommentar. Jag fick mina ryggproblem när jag var gravid med mina tvillingflickor för 8 år sedan. (de är 7½ år gamla nu) och jag väntade trillingar från början men förlorade ett barn. Jag blev stor och barnen tryckte på ischiasnerven och jag de tre sista månaderna av graviditeten var så smärtsamma att jag inte kunde ta mig i och ur sängen själv utan hjälp av barnens pappa, jag kunde inte duscha utan hjälp och jag fick använda kryckor för att över huvud taget kunna gå. När barnen var födda avtog smärtan men jag har känt av det genom åren, dock inte så här mycket och länge. Men nu har det alltså kommit tillbaks med besked och idag när jag vaknade hade jag även ont på vänster sida. det har "bara" varit på höger sida tidigare. Så nu har jag riktigt ont igen. Värktabletterna hjälper lite grand en kort stund men jag vågar inte ta för många för jag blir så trött och jag är ju ensam mamma till två 7½-åringar och en 9-åring så jag måste orka. Får väl se hur det blir, annars får jag gå till min husläkare när han är tillbaks efter sin semester.



Tack för att du skrev till mig. Jag ska titta in i din blogg nu.



Kram Carina

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-07-18 20:08:12

Marinmuseum låter skoj. Hoppas ni får trevligt.

Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-18 20:26:42

Hoppas du haft en trevlig dag med sol själv, här har det varit växlande skurar. Varit en runda hos svärfar han trivs bra på hemmet MEN saknar alla sina TVkanaler ;) nu har han bara 5 mot 15 innan.. Ska försöka fixa en boxer till honom. (hur många andra 97 åringar bryr sig tror du??) Ps han ska köpa ny kostym också, till bröllpet -den andra är så gammal... Ds Gullefarfar som Ida säger

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-18 20:31:51

ja det är verkligen full rulle här. :P

idag har man städat, fått upp hyllor och tavlor, gått på loppis och städat ännu mer.

vad har du haft för dig?

kram

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-18 21:01:28

vad kul att du tycker att stället är fint! =) det tycker jag med... men en butik hade inte varit dumt. haha

ha en fortsatt trevlig kväll!

kram

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-18 21:11:20

Har läst ifatt lite på din blogg, har varit lite "off" ett par dagar vad gäller bloggen. Mycket sommar är det!

Hoppas ni haft en trevlig lördag och fortsatt trevlig helg! Kram!

Postat av: Carina Persson

Publicerad 2009-07-18 21:37:13

Hej igen!



Har svarat dig så här i min blogg:



Ja, det är riktigt tufft. Jag känner att jag inte behöver detta också, för det är tufft för mig ändå just nu. Sedan barnens pappa dog, så har mitt liv inte varit så roligt. Min son mår inte heller bra nu för han har precis börjat förstå att pappa inte kommer tillbaka till oss mer. Så det är nog med elände som det är. Det tar så på krafterna att ha ont, men det vet du nog. Jag fick Citodon som värktabletter. Men de hjälper inte helt. Vi får väl se om det lättar. Men när jag vaknade i morse och hade ont på vänster sida också, då kändes det inte skoj. Hoppas att det är övergående. Hoppas också att du har det okej med din värk så du slipper det eländet. Var bor du? Jag har min husläkare på Cityklinkiken. Var det länge sedan du var där hos ortopeden? Kram Carina

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2009-07-18 21:56:27

Låter som om ni får en alldeles underbar dag!

Alltid kul att läsa din blogg!



Ha det gör bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej