Hej goaste bloggvärlden

Publicerad 2010-05-04 22:26:46 i Allmänt,

engelsson har världens finaste bloggvänner..det e då visst o sant..om ni visste hur mycket ni ger mig..era kommentarer värmer o styrker..tack så innerligt mycket att ni finns..
Som ett tack så får ni en blomsterpromenad av mig..
Sen hittade engelsson o kusin o sambon en liten prins vid en kanal som rinner ut från sjön Immeln..det var en liten bedårande gynnare som först desperat försökte undkomma oss o våra kameror..  Så till den milda grad att den greppade tag i linsen på engelsson kamera o hängde ilsket blängande kvar där medan en smått chockad engelsson lydigt lade ifrån sig kameran.. Då satte den sig promt ner på rumpan o poserade snällt en lång stund..
Tills den till slut tog ett jätteskutt o försvann


Postat av: Ingmarie

Publicerad 2010-05-07 19:05:09

Det är nog så att det är fru Jacobsen som ska tacka!

Tänk att jag hade en sådan tur att jag halkade in på just din blogg...Ibland tror jag nog att vissa saker är menade att hända..



Kramen till dig min vän!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-09 11:43:09

Ohh vilka vackra bilder du bjuder på!



Hihi sicken groda..ha en skön söndag, kramen

Postat av: Speja

Publicerad 2010-05-09 12:17:12

Vilka ljuvligt fina bilder! Som i en saga...men jag har varit väldigt dålig på att besöka din blogg - och alla andras också. Vill, men tiden räcker inte riktigt till. Nu blev det en titt i alla fall!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2010-05-09 12:45:08

Funderade en stund om jag inte kommenterat detta och kom på att det var nog den utan namn.. av någon anledning måste jag skriva i varje gång inne hos dig?! Hos andra finns det i "minnet". Men en ny kram då! Hoppas helgen varit bra trots kyla o regn.. (i allafall här)

Postat av: Ulla

Publicerad 2010-05-09 20:27:14

Det är alla kommentarer som gör det roligt att blogga!

Postat av: Cina

Publicerad 2010-05-10 10:14:12

Vilka härliga promenadbilder du bjuder på!

Och prinsen sen.....

Kram!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-05-10 17:09:21

Tack för den ljuvliga promenaden! Är det en gul sippa?! Har jag aldrig sett tidigare! Och Prinsen då...så kul att få den på bild! Sambon ser såna men inte jag...

Läste ditt förra inlägg, om dig o FK...fy sjutton så illa dom behandlar dig o fler med dig!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Hönsflocken

Publicerad 2010-05-11 20:31:37

Wow vilka jättefina bilder du fotat, tack själv för att du bloggar ;)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-14 19:27:36

Underbara kvinna!!

Hoppas ångesten över FK lagt sig till ro bland dammråttorna i källaren eller på vinden.

Jag tycker det är förvånansvärt att de inte gör skillnad på de som varit uppe i ärenden för t.ex. förtidspension och de som aldrig synts till tidigare. Undrar hur de tänker.... Tyvärr så har mycket av detta jagande uppstått då fel personer utnyttjat och kanske fortfarande utnyttjar systemen så att de som verkligen behöver hjälp får bevisa och överbevisa att de minsann är sjuka. ARG blir jag för din skull!! RIKTIGT ARG!!

Tackar i alla fall för grodprinsen och alla blommorna, lika vackert som vanligt och önskar en underbar kväll!!



Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-19 08:04:41

God morgon goa kvinna....tittar in för att önska en glad onsdag och hoppas att allt är bra med dig.



KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej