Jag lever..o mår bra..

Publicerad 2012-06-16 21:01:43 i Allmänt,

insåg när jag kollade in i dag att ni är många som troget kikar in här dagligen o checkar läget..då för er skull så skriver jag några rader..
Inget utöver det vanliga har hänt som hållt mig fån bloggen..skulle vara mina infernaliskt värkande axlar då.  Det är lite besvärligt att sitta och skriva nå¨gra längre epistlar med den värk jag haft sista månaden...  Jag tror personligen det beror på vädre..det är helt enkelt för kallt o rått väder..  Inte för att jag är någon värmeälskare..men kroppen längtar efter värmen..
Jag och käre maken har mestadels hållt oss hemmavid..bara en o annan fotorunda har det blivit.. Vi har haft kärkommet besök av en släkting till mig och barnen..det var underbart att träffas efter lång tid--  Sen har vi haft ett och annat kaffebesök..några ggr per vecka så dimper det ner nån kaffesugen kompis..  Lagom mycket besök det..
.
.
Lille Zac har haft avslutning från lekis..nästa höst börjar allvaret med den riktiga skolan..  Tänk att han är så stor mummis lille plutt.. Zelda växer alldeles otroligt...en osedvanligt glad o energisk liten dam..
.
.
Tjejerna har sommarlov..o då har jag det oxå..i morse sov jag o maken till nio..gud så skönt det var.¨
Tänkte ge er lite bilder från våra fotorundor..ni som har mig på facebook kan ju blunda..ni har ju redan sett dessa bilder..  njut och jag önskar er en ytrevlig lördagskväll..kram
.
.
.
.
.


Postat av: Linda

Publicerad 2012-06-20 02:14:27

Du tar såå vackra bilder min underbara vän! Hoppas jag kan övertala gubben att ta en biltur neråt så jag kan få hälsa på er! Nora skickar massa sommarkramar till dig!

Postat av: Janne

Publicerad 2012-06-26 06:58:33

Hej! Vi firade Midsommar i Mariefred men det var genomfullt av folk (Stockholmare). Ha en fin dag !

Svar: Stockholmare..de finns visst överallt de..ler.. Hoppas ni hade en bra midsommar..
engelsson

Postat av: Gunnar

Publicerad 2012-06-26 09:23:52

Vackra sommarbilder! Ja det är nog många där värken blir sämre i regn o kyla.

Svar: Ja så är det..speciellt om lederna är inblandade..inte kul alls med sådant här väder..
engelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej