Gomorron....

Publicerad 2012-03-22 10:46:20 i Allmänt,

allihop..uschanamig vad seg engelsson e idag..  Blääää..jag har gjort tappra försök o komma igång o lite har väl blivit gjort..men långt ifrån det jag avsatt förmiddagen till..  Jag har hunnit med o prata med min goa läkare i telefon o ordnat allehanda ting ..   Men det sitter som en seghet i hela kroppen..bara o lyfta armen tar en evighet tycker jag.. Konstig känsla som mjölksyra i alla muskler..ja ni med fibro vet ju precis vad jag pratar om..  Det värsta e att segheten sätter sig i själva själen efter ett tag..så man blir alldeles handlingsförlamad..  Därför tänker engelsson sätta in en motattack på stört nu..detta inlägg e första steget..sen tänker jag kommendera upp mig från soffhörnet o bädda o plocka..o sen lura med maken på en liten tripp nånstans.. Ja kära vänner..anfall e bästa försvar..annars e faran att jag segar ihop totalt..o så jäkla roligt ska ionte fibron få ha..icke då
.
.
Så jag önskar er en bra torsdag..värkfri o trevlig på alla vis..kram..
.
.


Kommentera inlägget här
Publiceras ej