Det här med inredning då..

Publicerad 2013-04-16 19:52:00 i Allmänt,

är inte det knepigt säg.. Ja det tycker nog många att det är,men jag håller inte med. Allt handlar om sämja och harmoni,.det som bråkar med de andra åker ut..pronto.  Vi har ju hemskt mycket retrogrejer hemma..alltså ting från femtio-sextio-o sjuttiotalen--samt faktiskt även lite åttiotalsting  Jaha tänker ni..hur går detta ihop..jo ser ni det gör ju det..som sagt det som bråkar åker ut.
.
.
Jag och maken har kamperat ihop i tio år snart..vi har levt igenom vissa faser milt sagt vad gäller inredning..  Vi började vårt gemensamma liv från scratch i stort sett. Jag var rätt nyseparerad när vi träffades och hade en rätt spartanskt inredd tillvaro och han hade så mycket som fick plats i en skåpbil och fick följa med honom från Norrland när han flyttade ner till mig.  Sådär stod vi..jag med min halvmöblerade trea och han med en miljon flyttkartonger o några få möbler och skulle liksom pussla ihop ett hem..  Neeejj det gick INTE alls.. Vi insåg rätt fort att vi måste bestämma oss för vilken inriktning vi skulle åt vad gällde hemmet. Det tog några års kaos o utmynnade till slut i en tids stilrent och bara ekmöbler o svart och vitt och grått era. Nå den lessnade vi hjärtligt på och nu har vi hittat hem..till oss..
.
.


Postat av: AprilSus

Publicerad 2013-04-16 23:15:58

Japp! Du har verkligen öga för det där med inredning och stil. :) Snyggt värre med alla olikfärgade glasprylar.

Kramis!♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej