Mittinatta..

Publicerad 2013-04-15 23:42:56 i Allmänt,

har det visst hunnit bli... Jag har suttit och funderat över hur jag känner inför att skaka liv i bloggen igen..det känns faktiskt riktigt bra. Bloggen har gett mig så många fina människor..som jag nu har som en del av mitt liv..jag älskar er alla.. Även om bloggen har slumrat så har inte kontakten med er brutits eftersom ni ju finns på min vänlista på facebook..
.
.
Sitter här och känner mig totalt klarvaken..huset sover och snusar runt mig..alla utom jag har gått till sängs. Jag kan inte sova eftersom jag lyckades att glömma ta min medicin i morse,,det är en medicin som håller ordning på hjärtrytmen och tar jag den inte så blir jag extremt trött..vilken också hände idag..med följden att jag sov en timme på eftermiddagen.. Så därför sitter jag och ugglar nu..
.
.
I morgon får jag väl sy på  mina projekt då..eftersom denna dagen blev som den blev.. Näää om man skulle försöka sova ändå..sov gott därute..kram
 


Postat av: Sirpa

Publicerad 2013-04-16 00:03:23

Godnatt, sov så gott! Jag älskar dig också kära bloggvän! Dröm sött:)
Kram Sirpa♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej