Torsdag.....

Publicerad 2013-04-25 09:08:00 i Allmänt,

jaha så for denna veckan också iväg i raketfart. Att det går undan så, man hinner ju inget.. Nu tycker jag att projekten hopar sig, har en massa att sy och en massa att röja o dona med. Jag får ta till mina gamla trix med listor, det är vansinnigt effektivt med en lista med saker att göra..man får överblick och man får tillfredsställelsen att stryka över det som är klart med feta svarta streck.  
.
.
Idag ska vi fara till Sölvesborg, det ser jag fram emot. Inte själva staden, hur vacker den än är så är mina minnen därifrån allt annat än bra. Har ju bott i de trakterna i 14 år,  det var inte alltid så goda år nej. Huuaa, men nu måste vi dit och på vägen finns ett par bra loppisar. Så man får ta det onda med det goda.
MEN Sölvesborg ÄR en vacker stad..o därför bjuder jag er på en bildsvit därifrån som jag tog förra sommaren.. 
 
..
.
 Uppdate.. Det blev ingen sölvesborgstur idag..inställt pga sjukdom.. Så då hann vi med en massa här hemma istället.. Lika bra det..det behövde göras--  Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och styra kosan mot min nystädade balkong..sedan en liten biltur kanske..ha en bra dag allihop..kram på er..
 


Postat av: AprilSus

Publicerad 2013-04-25 13:12:43

Trots att dagarna är längre nu, så tuffar dagarna på i en väldans fart. Synd att ni inte kom iväg till Sölvesborg, men bilderna du tagit tidigare var väldigt fina. :)

Kramkram!♥

Postat av: Sirpa

Publicerad 2013-04-25 16:00:17

Hej! Så himla vackra bilder! Hoppas ni kommer dit snart! Gissa vad jag gör....sitter på balkongen i solen med en kall Long drink från Finland:) inviger sommaren:D
Har en skön kväll!
Kram Sirpa♥

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2013-04-25 16:46:32

Sitter bakom min skämskudde och erkänner att jag tog fram eniros karta för att finna sölvesborg...
Men, södra Sverige är för mig en vit fläck, jag hoppas innerligt att jag hinner färglägga den innan mina dagar är slut. Kanske ska man styra kosan söderut redan i sommar, vem vet.

Postat av: Mia

Publicerad 2013-04-25 16:48:24

Inte alltid det blir som man tänkt, men vackra bilder ändå... Ibland kan det t.o.m bli bättre *L*
Jag firar att jag skickat de viktiga papperen idag, så sonen o jag delar en flaska rosé i solen på balkongen :-)
Kram på're!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej