Ny vecka igen,,

Publicerad 2013-06-03 11:45:59 i Allmänt,

värst vad livet rusar på helt plötsligt, engelsson hinner inte med..   Idag ska jag återgå till mina diabilder och fortsätta min skattjakt.  Så spännande att resa i flydda tider och hitta tillbaka till människor och minnen. 
.
Det här en bild jag verkligen älskar..som dök upp som en present bland drivorna av dior. Detta är Tanja min extrasyster..inte för att jag inte har bilder på henne..det finns hundratals..men just denna bilden hade jag glömt bort helt.. Jag tycker den är så stämningsfull och vacker.
.
Denna tyckte jag om..även denna hade jag glömt..ett litet experimenterande med ljus som jag roat mig med..  Men det speciella är ljusstaken i form av en häst..jag fick dessa en gång på åttiotalet..och de försvann bara..Som jag saknade dem..så en dag för nån månad sen så hittade jag två likadana på loppis..en sån glädje..nu står de på spiselkransen..
Det här är Dennis..under några intensiva år på åttiotalet umgicks vi enormt mycket sen tog vuxenlivet vid och vi flyttade åt skilda håll.. För ett år sedan så hittade vi igen varann på facebook o nu hittade jag bilderna 
.
Ja människor kommer och går..och vissa återfår man..andra är borta för alltid..
Denna killen är en av de vi mist för alltid..alldeles för tidigt.. R.I.P älskade vän..i mitt hjärta har du för alltid ett rum..
.
.
Vissa bilder har en osynlig sorgkant som rispar hjärtat..ja det är inte smärtfritt med minnen..
 
 


Kommentera inlägget här
Publiceras ej