En riktigt härlig dag..

Publicerad 2013-05-10 20:10:51 i Allmänt,

har vi haft idag. Det är marknad i byn..och efter frukost och lite småplock härhemma så for vi ner dit.. Gick och strosade i det härliga vädret..det var marknadens första dag och väldigt lite folk..så det fanns ingen jobbig trängsel. I morgon går jag inte ner där frivilligt..det kommer att vara tjockt med folk..usch
.
.
På de sista blderna ser man på hur vackert ställe marknaden byggs upp varje år, precis intill ån.
Ja det var riktigt trevligt att ströva runt där ett par timmar..lite småfynd gjorde vi, mest dottern då som glad bar hem en massa skatter.  I morgon ska hon ner igen med syrran sin och det lär bli mer skatter då misstänker jag...
. .
 När vi kom hem och klev ur bilen så såg jag att det viftade till av vitt och gult i rabatten..detta var vad jag hittade..och fotade såklart..
.
 
Så glad man blir av såna fynd..  Men nu ska jag ha lite fredag..sitta o bara finnas till..kram på er
.
 


Kommentera inlägget här
Publiceras ej