engelsson har vaknat

Publicerad 2013-05-18 08:41:12 i Allmänt,

kvittrigt glad, ja så där rent odrägligt glad ni vet.  Jag känner mig lycklig och tillfreds, trots värmen. Ja ni läste rätt, trots? Ja jo..jag vet..vi har alla längtat, men vad jag lyckas förtränga varje kall vinter är ju hur dåligt jag mår av värmen. Men idag struntar jag blankt i det..nu ska vi ha lite kaffe och citronfil och flingor o en macka på det.. Sen ska vi åka och hämta växter jag köpt. Kanske halkar vi in på en loppis eventuellt om vi ids. 
.
.
Ikväll ska vi grilla hela huset..jag har en fläskytterfile som strax ska få sällskap med lite kryddor i en burk i kylen.. Lite korv och nån sallad och annat gojs till så blir alla mätta.
.
.
Kollade termometern nu..21 grader varmt alla redan..detta blir en riktigt varm dag. Nu doftar det kaffe rent otroligt frestande..ha en bra alla ..kram
.
.


Kommentera inlägget här
Publiceras ej