Huua dagen rusar..

Publicerad 2013-05-20 11:56:44 i Allmänt,

engelsson hinner inte med..den bara travar fram under fötterna på mig och jag är dåligt synkad idag.  Upp har jag stigit och frukost har vi ätit... Bildbevis nedan..
Men sen har det nog inte varit så värst mycket aktivitet på mig..diskat och städat köket vet jag bestämt med mig att jag hunnit med..och redigerat bilder och sorterat tyger.  Men intet mer. nu är det dessutom meningen att jag ska ut i trädgården och fortsätta projekt storrabatt. Jag får hjälp med det så jag kan inte skjuta på det, fast jag nog helst sluppit idag.  Jag är inte så stabil i kroppen så attt jag kan krypa runt, lederna glappar mer än vanligt. 
.
.
Jag måste bara visa vad jag fyndade häromdagen..jag har en blå sån här i badrummet men denna gröna gjorde sig så fint i köket..
.

Hur fint blev inte detta, en gammal femtiotalslampa som hängt i detta köket sen huset byggdes fick kronblad..
.
.
Nu kommer nog min vän som ska hjälpa till låter det som..ha en fin dag idag alla,,
 


Postat av: Sirpa

Publicerad 2013-05-20 13:13:09

Hej!
Jag gick upp jätte tidigt imorse! Kaffe redan klockan 06! Gå runt här rum efter rum och städar, dammsuger, dammar, plockar osv. Just nu känner jag mig lite vilse, vet inte ens varför. Känns att jag har glömt nått, har kollat almanackan 100 gånger men det står inget där..
Fin lampa! Hoppas det gick bra där ute!
Kram Sirpa♥

Postat av: Mia

Publicerad 2013-05-20 16:51:10

Hördududu...var snäll mot kroppen och försöööök att inte krypa omkring alltför mycket, snälla????
Lampan är jättefin med sina kronblad, så läckert :-) Fynd är ju alltid kul *L*
Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej