Minnen..

Publicerad 2013-05-04 08:36:00 i Allmänt,

ja vem hade man varit utan sina minnen..en betydligt fattigare människa. De senaste inläggen har ju varit fyllda av just minnen och det beror nog på att jag och mannen ska till Finland i år..då väller det alltid fram en kavalkad av minnen inför resan. Vi ska vara iväg över två veckor denna gången och riktigt hinna med hade vi tänkt..hinna med att se och uppleva och umgås med människor.
.
.
.
Idag däremot så ska vi på en betydligt kortare resa..mot Älmhult och några loppisar där. Kanske tar vi en tur på IKEA om vi känner för det-.--det har ju blivit så förskräckligt tort nu efter att de byggde ett nytt varuhus så lite av charmen är borta.
.
Nu såg jag maken styra stegen mot kaffebryggaren så jag får masa mig upp och duka fram frukosten..ha en bra dag ..jag kikar runt hos er i eftermiddag..kram..kram
.
.


Kommentera inlägget här
Publiceras ej