Sådärja...

Publicerad 2013-05-21 06:53:27 i Allmänt,

då har vi ledvärk och ilskna ylande muskler på plats då ja.. Det är så himla trist att aldrig få göra nåt liksom gratis, av bara farten..det ska då alltid behöva bli efterverkningar.. Så nu har jag ett par dagars jobbigheter att beta av då, men idag ska jag baske mig till plantskolan i allefall. Hör ni det muskler o ledfästen, en runda bland blommor och blader får ni bjuda engelsson på.
.
.
Ja uscha så humöret sjönk, ute är det dessutom gråväder och faktiskt lite kyligt.  Sitter och funderar på om jag ska dricka lite te till frukost istället för kaffe idag, det känns som en temorgon. Annars är ju engelsson en riktig kaffetunna, jag kan sörpla kaffe  både morgon och kväll. Ja kaffe, maken hävdar ju att det knappast är kaffe jag dricker utan färgad mjölk..proportionerna är nog smått fåniga i hans ögon som dricker sitt becksvart. Jag värmer en kopp mjölk i micron och spetsar med kaffe. Till mitt försvar vill jag säga att kaffe är en tämligen ny företeelse i mitt liv, jag var över fyrtio innan jag började dricka det, så jag övar fortfarande bara.
.
.
.
Om man skulle försöka putta igång dagen lite försiktigt så den börjar halta på, det lär inte gå i många knop och väldigt ostadigt och osäkert lär den rulla på..men något ska jag väl kanske kunna åstadkomma. 
.
.
Er önskar jag den bästa av dagar, ha det fint och må så gott..kraam


Kommentera inlägget här
Publiceras ej