Tröttheten gav sig..

Publicerad 2013-05-28 21:13:51 i Allmänt,

inte en tum idag..men jag satte hårt mot hårt och knogade på ändå.. Så jag har småplockat och röjt och stökat undan telefonsamtal och varit och handlat..så man kan säga att jag vann..över tröttheten alltså..
.
.
.
Jag gav mig t om med ut i blåsten med kameran och tog lite bilder på blommorna i storrabatten,,Det blåste så kronbladen fladdrade men lite fastnade ändå på bild.. 
.
.

Ja inte så superskarpa bilder,,men det blåste helt enkelt för mycket.. 
Jag tog några bilder i trädgårdslandet också..
Först en jordgubbsblomma...
 
Gräslökstrån i kvällssol
Små gräslöksbebisar..
Ja snart kan vi börja skörda i landen..sallad spenat och lök är långt på väg..  Vilken lycka en trädgård är..jag är så innerligt glad att vi får bosåhär..
.
.Nu tar jag kväll..trött som sagt..ha det bra..
 


Postat av: "LillaSyster"

Publicerad 2013-05-28 21:38:19

Ja, ta du kväll! Imorgon känns det säkert bättre.
Ny dag - Nya möjligheter!

Postat av: Carina

Publicerad 2013-05-29 00:42:55

Tack för söta kommentaren hos mig, blev så glad, för jag ligger fortfarande med feber och hosta:(
Vilka härliga bilder, alldeles sådär extrahärlig tycker jag att bilderna på löjtnants♥ var, de tilltalade mig synnerligen väl.
Ha det gott du också, och hoppas att tröttheten ger vika så småningom.
Kram

Postat av: Barbro

Publicerad 2013-05-30 23:18:34

Vilka otroligt fina blombilder !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej