Tröttheten..

Publicerad 2013-05-28 11:18:05 i Allmänt,

sitter som en våt filt över engelsson idag..huuua jag kan knappt hålla ögonen öppna och hela kroppen är full i mjölksyra..  Vaknade redan halv sex imorse och har ännu inte fått ens styrfart.. Jag går bara och plockar och plockar lite planlöst och inte mycket blir gjort.  Men lite mer kaffe och en macka kanske så man får lite kraft..jag har minskat mitt kolhydratintag drastiskt och det tar nån dag innan energin hittar mig.. Jag äter mer protein och massor med grönsaker och rotfrukter, ägg keso och dylikt. Men nu ska jag ha en grovbrödsmacka som mellanmål i allafall.  
.
.
Denna dagen kanske får gå lite på halvfart..det är rätt skönt att ha en sån dag då och då.. I eftermiddag får jag rycka upp mig för då måste jag ner i byn och handla lite.. .
.
.
På torsdag ska vi till Ikea en runda..det bävar jag för..det är så STORT..men yngsta ungen behöver lite saker så det är bara o sätta sig i bilen och åka iväg..  Kanske jag passar på att besöka den nya fyndavdelningen också där..kan ju bli spännande o se..
.
.Nehe macka var det..och kaffe..ha en bra dag..


Postat av: Yvonne

Publicerad 2013-05-28 12:17:46

Att gå på Ikea är tröttande!Blomman heter både ock! ...

Postat av: Cicki

Publicerad 2013-05-28 18:40:32

Hoppas resten av dagen varit lite bättre. Det var ju inte meningen att diagnostisera dig. Det var mer att konstatera att man kan ha samma svårigheter om man har Adhd och värk.....:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej