engelsson har resfeber

Publicerad 2009-08-30 22:37:28 i Allmänt,

jahaja..då har den infunnit sig då..den obligatoriska oundvikliga resfebern...engelsson har ett helt koppel med fjärilar i magen..allt e packat o klart kyl o frys o skafferi e fulla med mat åt ungarna, så nu har jag tid o oroa mig..hrmmm
Det som känns jobbigast e att vi har en väntetid på 8 timmar å Arlanda..o att det e äckligt drygt vet engelsson av boitter erfarenhet..förra året när vi var på hemväg från Norrland så hade vi nio timmars väntetid på just Arlanda..efter tre timmar så hade man gjort allt som går o göra i Sky City..o jaaa då var det ju fortfarande sex timmar kvar..
Suck..ingen som kommer o befinna sig på Arlanda mellan 1100 0 18 50 i morgon..kom o roa arme engelsson..suck..
Jaja..vi överlever nog..vi får väl fika o fika o fika o fika igen..o äta lite kanske..o fika igen..
Ha det så gott alla ....jag skriver ett inlägg så snart jag kan..kommer o sakna bloggandet..kram


Postat av: LapinPimu

Publicerad 2009-08-31 06:10:46

Ha en underbar resa finaste vännen!!



Glöm inte lyssna på Torsdag på 97,7

Strax efter 9 =)



Isot Halit!!

Postat av: Pia

Publicerad 2009-08-31 08:33:01

Ha en underbar resa!



Kram Pia

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-31 09:02:59

Åhh vad kul:)

Älskar resa ...

Hoppas ni får det toppen .

Kram Jenny

Postat av: Speja

Publicerad 2009-08-31 09:19:02

Att sitta att vänta sådär och göra ingenting är verkligen uuuurtråkigt, så jag förstår dig. Men jag önskar dig tålamod och en underbar resa ändå!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-08-31 10:01:27

Men hallå! Glöm nu inte att kika efter mig när jag står o viftar i Trönö! fniss...

Önskar er en härlig semester o väntar på rapport sen!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-08-31 10:15:25

Hoppas du tog med en bunt med böcker...:)

Sköt nu om er båda två...å du...det är ERAN semester...:)

Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-31 12:21:57

Oooh, lagom när jag lämnat fortet åker du....men 8 timmars väntan - BLÄÄH!! Då hinner man faktiskt med bil mellan Umeå och Stockholm och shoppa och äta på vägen, jo så är det!!

Här håller jag som bäst att skola in den stackars kroppen i jobbet igen, pust och puh. Ta hand om norra sverige, trevlig resa (när den nu börjar) och ta hand om stora norrland åt mig.



Stora kramar med kläm i!!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-31 12:23:38

Jo, å du!! Jag tog två sånadäringa färgglada paraflax-drinkar åt dig - Du hade jättekul!! LOVAR!! :))))

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-08-31 14:41:31

jaha, när väl "farmor" är till "byss" igen är du iväg o förlustar dig ;). Ha det jättebra!! Kram

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-08-31 20:21:10

Hoppas det inte blev fullt så drygt som du befarade på Arlanda - och trevlig resa på er!!! :-)

Postat av: Bibban

Publicerad 2009-08-31 21:57:05

Trevlig resa..och hör snart av dig så vi får veta att allt är bra:)

Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2009-09-01 13:31:05

Sv:Haha coolt namn. Ska kolla efter den i affärerna. Förresten, ska posta din vinst i veckan. Har bara lite problem med csn som du kanske vet.. Kram



attans att man missa att du skulle vara på arlanda, hade kunnat åka ut dit efter skolan

Postat av: Katta

Publicerad 2009-09-01 13:32:41

Sv:Mm jag vet, men man vet ju aldrig hur folk reagerar i detta område.. Längtar tills man får flytta.

Postat av: Maria/kattloppan

Publicerad 2009-09-01 16:20:26

Min svärson jobbar där som 3 lingon vakt ska jag skicka honom kanske hihihihi



Har börjat med en liten följetong på bloggen om hur det gick till när jag och Tomas blev ihop. Kan lova roande läsning för dig om du kollar mina inlägg "spännande intrig när jag blev ihop med Tomas" och "Misslyckad stripp"

Som sagt jag har en förmåga att hamna i konstiga situationer hahahahahahahaha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej