haha man ska inte glädjas för tidigt

Publicerad 2009-08-07 14:51:02 i Allmänt,

för då kommer surt efter*L*  Jag som vart så glatt kaxig i morse o hade vaknat halv sex minsann o pigg o alert var jag oxå ju...  Joodå det gick så bra nån timma men sen  kollapsade kroppen totalt.. Petra hade virkat färdigt några av sina Amigurumis o jag skulle fota dem o plötsligt så svartnade det för ögonen, hjärtat skenade o jag blev tvärslut...

Alltså ibland så avskyr jag att vara så här skröplig... Det e som om jag aldrig landat i detta med att jag inte kan o orkar.  Som om den riktiga jag kutar runt på en äng med kameran o tar ett vigt skutt över gärdsgården o fortsätter o springa av lycka vidare på en skogsstig medan den sjuka jag står i ängskanten o tittar på.. JAG VILL INTE vara jag idag..neee det vill jag verkligen inte..sååå nu har jag gnällt det var skönt det*S*


Här bilderna jag hann ta på hennes små alster..


Postat av: Boman

Publicerad 2009-08-07 19:27:49

Känner igen. Var så trasig och öm med mina diskbrock tidigare, nu har depeppar, peppar gått tillbaka, att jag inte heller kunde allt jag ville. Kan fortfarande inte allt jag kunde förr men slipper iaf värken som sällskap varenda dag.



Den där vita med hjärtat på rumpan? Har den fått en ägare? Den är alldeles bedårande söt!

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-08-07 19:47:34

Nämen ååh!

Det lät inget bra alls.

Hoppas du mår bättre nu.

Ta hand om dig.



Och hon..vilka sötisar hon gör.

Håller med om att den vita med hjärtat var bedårande!



kram

/A

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-08-07 20:57:00

Känner med igen det där, kan det vara ett kvinnligt fenomen?! Min kropp är inte som mitt huvud vill brukar jag säga. Kram från en som haft en kämpig men fin dag

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-07 21:09:03

nämen varsågod! =) det var riktigt snygga bilder!

måste fråga vad det är för fotoprogram du har där man bygger collage? det verkar ju riktigt kul. =)



och fina bilder ännu en gång. =)

söta figurer! jag har själv stickat såna en gång i tiden.

kram

Postat av: Fingerfärdig

Publicerad 2009-08-07 22:01:23

Det låter inte bra och tråkigt för dig. Så fina små figurer Du fotograferat. En bamsekram skickar jag till dig över nätet.

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-08-07 23:58:27

Men det där låter inte alls bra. Är det nåt kroniskt du har eller finns det chans att du blir frisk snart?

Må så gott och sköt om dig.

Postat av: Joakim.

Publicerad 2009-08-08 01:28:36

sv: jaa men kryp är bland de värsta jag vet, hua =/

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-08-08 08:21:49

Morning! Jisses vad du skräms!! Blir det ofta så där? Låter inte bra! Vad säger doktorn?!



Hm...blev lite skärrad här...hur som haver; mina mått har jag köpt på Coop!

Kramen o ta´t lugnt!

Ragnvi

Postat av: *tingeling*

Publicerad 2009-08-10 19:18:25

Å så gulliga :) När man får sånna hära dagar kan det vara skönt att få gnälla av sig, så känns det lite bättre trots allt :) ha en fin fin kväller :)

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-08-10 22:32:32

Skiten slår till när man minst önskar det. Hoppas det släppt vid det här laget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej