Natt o engelsson sover inte neee

Publicerad 2009-08-21 00:23:45 i Allmänt,

                                                       inte en blund hon sover..

                                   exhausted sleep


helt pigg o vaken o jag som inte ens hunnit få i mig min kvot kaffe idag..bara en halv balja i morse..månntro om det e koffeinbristen som håller mig vaken..ja så knepig som en annan e så skulle det inte förvåna mig ett dugg..kanske ska jag koka mig en kanna*S*

                                          coffee%20poster.bmp

Haha..ja man blir lite knäpp när man sitter rakt opp o ner i ett tyst hus där det susas o soves i varje vrå..ja hela kollektivet sover..bara engelsson e vaken..suck




Postat av: Maria/kattloppan

Publicerad 2009-08-21 00:47:21

Godnatt ska försöka hinna med att läsa ikapp imorgon

Postat av: Pia

Publicerad 2009-08-21 09:01:07

Jag säger God Morgon! God Fredags Morgon!

Hoppas du somnade sött sedan och sover sött fortfarande! Jobbigt att ej kunna sova fast man vill...

Hoppas din fredag blir fin,här skiner solen så man blir riktigt glad i själen!



Kram Pia

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-08-21 09:43:48

Synd vi inte visste om att vi var vakna bägge två, då kunde vi vart vakna tillsammans ju...själv somnade jag inte förrän efter två...:( Kram

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2009-08-21 12:08:55

Jag är så tacksam för alla goa komentarer...sover inte så bra här eller,för varmt

för rörigt!

men det kommer väl svalare tider....



Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Postat av: Katta

Publicerad 2009-08-21 12:42:44

Sv:Ja men tänk bara till hur stor del vatten vi består av och månen är ju den som påverkar tidsvattnet med ebb och flod, varför kan det inte påverka oss då?

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-08-21 13:16:33

tack så mycket för alla omtanke och fina kommentarer! Ludwig mår lite bättre nu och vi har fått komma hem igen.



Hoppas allt är bra med dig?

Kram

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-08-22 20:41:11

Ja det var det verkligen och jag är så otroligt glad över det. Det känns som att vinden äntligen har vänt =) HAPPY, HAPPY and HAPPY Jeeejjjjj :P Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej