Regniga lördag

Publicerad 2009-08-15 17:00:22 i Allmänt,

Det regnar o regnar o bara regnar..så trist o tråkigt väder vi fått..  Fast å andra sidan så har man ju anledning o krypa upp i soffan med en bra bok o bara varva ner....  Zac kikar film, hans föräldrar har rymt till IKEA så jag har det stora nöjet av hans sällskap i dag.. Förresten när jag gick förbi hallen så stod hans o mina gummistövlar där o jag blev lite full i skratt..för det var verkligen passande mönster på dem  titta här... 


Passar väl fint till våra småkrypssafaris 

Förresten nu e min mössa klar..här en bild några varv från avmaskningen

O sen kom min älskade 'äldstadotter hem med det här till mig..
20 nystan*S* så nu har jag o göra..funderar på o sticka en tröja... 





Ninni ville se en bild på Snapphanen..så här ser den ut..med roterande grillspett o allt..



Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-08-15 19:47:06

Oj har du köpt nya stövlar? Söta de är...:)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-15 23:17:10

nej hoppas att du aldrig få se det heller.. usch.. var inte kul att se datorn anta den färgen.



det verkar ju ha löst sig nu.. peppar peppar..



p.s. jag tycker att det alltid så fina bilder då man kikar in här! =)

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-08-16 05:56:07

vilka fina stövlar.

:)

kan tänka mig attZac är väldigt nöjd med sina häftiga.

Dina var också ursnygga, själv har jag ett par gröna standard, de är också fodrade så de är tunga.



En sådandär grill har någon släkting haft.

hoppas du får en bra dag idag



kram

/A

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-08-16 09:45:35

Aha var det en sån grill..den är ju superläcker!



Finfina stövlar...ha en gooooo söndag, kramen

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-08-16 10:50:32

Tycker du verkligen det..kom hit som ett skott och hjälp mig...tvättkorgen har svämmat över för längesen!

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-08-16 11:12:49

Stövlarna var ju kult..:) ..likaså grillen..:) /SV: Då skulle du sett hur jag såg ut när jag insåg vad jag skrivit..;) Var ju inte alls meningen, skulle ju bli ett "lätt" inlägg..:) Jaja, shit happens. Bara att hänga med ibland.. Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-16 12:07:22

Gillar de vita stövlarna. Verkligen fräsiga.=)

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-08-16 13:09:16

haha du måste vara felnavlad!



Tacka vet jag städning det kan vara riktigt kul!

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-08-16 19:47:38

Vilka underbara stövlar, både dina och Zacz. Och härliga garnen i både mössa och nystan.....:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej