Skolsaker

Publicerad 2009-08-18 16:47:48 i Allmänt,

inhandlade..o det blev rutiga block o randiga block o suddgummin o pennor o pennskrin o anteckningsblock o dyl samt skor o benvärmare phuuuiii..sen får vi fara en tur till Kristianstad i helgen o jaga resten..


Vi stannade o fotade vid Levrasjön..den gröna sjön utanför Bromölla..det blåste o vågorna gick ganska höga..fint o stå på bryggan o känna hur blåsten sveper rent i skallen på en..man e rätt liten mot naturens element

Hela bryggan gungade rejält

En stor fågel svepte över sjön..vet inte vad för sort

Ni ser vågorna o vinden som drabbar vassen..det blåste rejält stundtals


Nu ska jag ha kaffe..o sen ringer vi efter pizza..sista dagen på sommarlovet..lite vemodigt


Postat av: Linda Q

Publicerad 2009-08-18 19:10:57

fina bilder! =)

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-08-19 00:05:19

Vaaa..!! Är kalopsen redan slut.. Fast kan förstå det, är så jäkla gott..:) Kram. /Patrik

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-08-19 08:31:49

Vackra bilder!



Ja nu börjar skolorna...här börjar dom i morgon! Jag hoppas bara att hösten inte är här riktigt ännu!



Ha en fin dag, kramen

Postat av: Maria/kattloppan

Publicerad 2009-08-19 17:57:50

Vilka vackra bilder !!!! Jo jag är helfrustrerad över att en så vriden människa kan få fortsätta med sin vidriga blogg. Tyvärr så skriver han ju så vältaligt så han verkar harmlös, men jag tror att han är livsfarlig och jag hoppas att polisen har koll på vilka som florerar på sidorna med medhållande kommentarer.... ryser som fasiken när jag tänker på vad han sysslar med.... BLÄHHHHH

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-19 18:00:31

ja visst är det så! det är riktigt skönt att datorn fungerar, men det är synd att det går så segt.



vilka fina bilder! =)

måste nog ladda hem det där fotoprogrammet snart som du använder. det blir så fina kollage!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej