Å så blev det lördag

Publicerad 2009-07-11 15:06:55 i Allmänt,

God förmiddag...hoppas ni mår fint alla..engelsson har sovit som en stock inatt..vaknade klockan sju men lyckades somna om en timme..frukost åt vi  o sen steppade jag  igång dagen..vädret e lite grått o trist men då kan man ju  ägna lite tid åt trädgården som fått växa sig bortom all kontroll..men först ska jag hälsa på en kusin o leverera bilder som jag tagit på henne o hennes lille barnbarn..en helt underbart söt liten kille

Så nu har vi varit iväg jag o Bettan o levererat bilder o fått kaffe..trevligt var det o vi hannn även handla o idag ska jag laga kyckling med baconfyllning o fixa ris till


  Först några bilder på mina fynd från gårdagen..först bild på fugorna åt Ragnvi..varsågod


                                           

Sen hittade jag lite gammalt pressglas..det e engelsson svaga punkt i livet det..riktigt gammalt glas med bubblor o annat mysigt i glasmassan det får mig att gå igång rejält


                                    

                                          



                                       


                                    Ja fint e det....nu ska jag traska runt hos er o se vad ni sysslar med..







Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-07-12 10:13:38

Jag gillar också pressglas!

Fast iofs så gillar jag allt glas utom trasigt.



Snygga fyns i alla fall.



/A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej