Blåbärspromenad..

Publicerad 2009-07-11 20:13:02 i Allmänt,

                                        Vill ni följa med o plocka blåbär?? kom då..


                                     

                                    


                                    


                                   


Postat av: Toto

Publicerad 2009-07-11 20:29:55

Ser otroligt mysigt ut.. och jag tyckte allt att jag skymtade lite vatten i bakgrunden på den första bilden! Och vad kan man göra där ;-D

Postat av: Katta

Publicerad 2009-07-11 22:23:46

Åååh baka en blåbärspaj så kommer jag och Älsklingen på stört :P

sv:Mmm det är sant. Måste bara landa i rollen som sambo.. Hur är det med dig annars då?kram

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-12 00:06:51

Tack! =) haha mm.. jaa alltså det är väldigt fascinerande.

måste upp med fler gåtor och så på min blogg. hihi tycker att det är så himla kul själv! och kul att se hur folk tänker också. ;)



åååh plocka lite åt mig vettja! :P

kram

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-07-12 00:25:24

Dagen har varit bra, men slitsam. Vad har du hittat på för bus? :P Kram

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-07-12 00:29:02

Jag borde radera och försöka ignorera och jag brukar verkligen inte svara på sådana sms. Denna gången gjorde jag det dock för att jag blev irriterad på tidpunkten som hon skickade det smset på så jag frågade som jag skrev i inlägget varför hon hör av sig just då. Vanligtvis ignorerar jag de smsen.Kram

Postat av: "..det är jag, Patrik.."

Publicerad 2009-07-12 02:54:04

Aaahh..gärna blåbär..:) bara jag slipper dom där räliga lingonen..:) /Patrik

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-12 10:01:31

Ja! Jag vill plocka blåbär efter att ha sett dina härliga bilder! Nu ska jag ta fram korgen och bege mig ut i skogen när vi idag kommer fram till vår ö igen!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-12 11:03:24

Här har vi inte sett ett blåbär.. bara en massa partyfolk i alla åldrar. kanontrevlig fest igår idag sovit länge. Hör att de uppe i stora huset är igång så nu får väl mannen o jag tråckla oss ur gäststugan. Kram

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-07-12 11:38:21

Kan undra om det står en blåbärspaj på gräddning i ugnen hemma hos dej nu...? Känner nästan den ljuvliga doften leta sej genom cybern och ända hit! :-D



Idag helgar jag mest vilodagen - ska åtminstone varken hamra eller tapetsera. :-)



Ha en skön dag du också!!!

Postat av: Rantalicious

Publicerad 2009-07-12 12:03:16

Vad mysigt med bärplockning. Förr plockade jag mycket bär.Kanske går jag ut i skogen och plockar lite nästa gång jag är ledig.. Om jag orkar.Kram

Postat av: Livsstilsbruden

Publicerad 2009-07-12 15:53:01

Blåbär är så underbart gott! Vägen där jag brukar springa är fullt med blåbär. Men jag är så rädd för ormar så vågar aldrig gå in i skogen. Jättelarvigt jag vet, men tycker dem är läskiga!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-07-13 19:29:49

Ser verkligen underbart ut! ^^

Min mor lovade mig en svampplockarpromenix i veckan. Ser fram emot det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej