engelsson har gjort lömska saker idag!!

Publicerad 2009-07-19 17:06:29 i Allmänt,

Ja i alla fall om man skulle fråga älskade barnbarnet....jag har nämligen rensat o slängt från hans lekaksdepå som han har här hos oss. Han har en liten hörna under trappan som svämmade över av diverse ting såsom pusselbitar o kramdjur o legoklossar o riddare o indianer o bollar o klistermärken o delar till spel..o naturligtvis böcker kritor o block..  Nåja nu e det undanröjt o måtte han aldrig få reda på vad jag gjort..




                             


Postat av: bettan

Publicerad 2009-07-19 19:42:28

fy dej mummi

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-19 20:15:49

Ja det var lömskt gjort! ;) Men ibland bliiiiir det ju bara lite mycket av saker och ting om man säger så.....

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-19 20:35:17

Hahhaaa Tror du på det själv eller? (som tonåringarna säger )

Ditt barnbarn har STENKOLL på dessa saker ska du se !

Han kommer nog märka vad som fattas :(

Du är riktigt modig du!



Frstår dock att det behövs ...Det samlas såååå mycket och fort .

Jag tycker du verkar jättegullig som har en sådan hörna ! till dina barnbarn inte alla som har det så :)

Jag kommer också skämma bort mina (om det blir några )med en hörna etc.

Kram Jenny

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-07-19 23:20:00

Ojoj, nu hamnar du nog i onåd. Hoppas att han inte lägger märke till det. ;)

Ha det gott.

Postat av: Totte

Publicerad 2009-07-20 00:08:08

Men vet du vad kära svärmor? Om det är så att det skulle eka för mycket under trappan när ni går upp och ner där så kan vi nog på ett väldigt smidigt sätt lösa detta ;-D

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-20 05:51:21

Det var duktigt gjort av dig gumselumsan! Tänkte försöka slå en pling till dig under dagen! Jag har inte sovit en blund och klockan är 05.50... suckar Hoppas jag får sova inatt iaf! Kramar på dig

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-20 08:43:27

Oooh, dessa illvilliga vuxenideér om att städa bort viktigheter som klistermärken med hår på eller ensamma pusselbitar utan pussel... ;) Vi får hoppas att de mest spännande sakerna är kvar.

Vattenballongerna tog sig sakterliga till kontoret idag...inte världens klokaste beslut ska väl erkännas men det känns på något fånigt sätt ändå bra "klappa på huvudet duktig flicka". :)



Ha det bäst!!

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-07-20 09:22:31

Mm jag börjar fundera på det, har börjat hosta också. Grr.. Ska försöka läsa ikapp mig idag, det är min lediga dag idag =) Kram

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-07-20 09:37:07

MM tanken har slagit mig tusen gånger, men det är inte så lätt tyvärr...Kram

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-07-20 09:40:16

Min livshistoria antar jag???!! Det jag har gått igenom med Drinken, min Barndom. osv. Men jag vet ju inte om denna människa ens har läst min blogg?? eller bara vissa inlägg..Så jag förstår inte riktigt heller vad denna människa menar.Kram

Postat av: Pia

Publicerad 2009-07-20 09:57:19

Tack fina du! Jodå värken håller i sig idag med....



Förstår att du behövde rensa,av någon konstig anledning så samlar de på sig såååå mycket! Min svärfar som gick bort i våras hade oxå leksaker hemma till våra barn,det var alltid uppskattat! Nu när vi rensat ur hans hus(=vårt nya hus) så frågade barnen efter sakerna som de för länge sedan vuxit ur,men det har tydligen varit mycket uppskattat att sakerna funnits där under alla år!



Ha en skön Måndag,kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej