engelsson har slagit personligt rekord!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2009-07-19 11:04:20 i Allmänt,

                                            


I vadå??? Jooooo i den ädla konsten att sova..jag har sovit från klockan ett i natt till halv elva...JIPPIKAYEEEE o gommorron hälsar en störtbelåten engelsson som trängtar efter sitt älskade kaffe..det puttrar  i köket tack vare en rar älskad äldstadotter..så nu ska jag stoppa i mig frukost o sätta snurr på dagen..kram 


Postat av: Carin

Publicerad 2009-07-19 12:29:59

Det väl längre än mig till och med =)



Skall väl leta lite till efter byxorna, men ger snart upp...spårlöst försvunna!

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-07-19 13:15:41

Åh, vad skönt sova så länge.

Jag slocknade på soffan igår under filmen 101 dalmatiner.

Sedan vaknade jag tidigt som attans dock somnade jag om en timme.



/A

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-19 14:38:55

Ojsan hoppsan! Då spöade du mig.

Vi rörde ihop grillmiddag med några vänner igår och sedan spontan slog vi ihop det med grannen och hans vänner som också skulle grilla....och vips var det fest!! Så jag klev upp samtidigt men gick och la mig senare... :) Fötterna funkar skapligt att trampa runt på men det enda som går att ta på än så länge är flip flops... :)



Kram

Postat av: tulipano

Publicerad 2009-07-19 14:50:36

Aahh va skönt för dig..:) Vet vilket helsike det kan vara med sömnen.. Var lite tvärtom för mig faktiskt: vaknade 7 igår morse och trodde "att nu äntligen har sömntiderna ordnat sig..", men tji fick jag..somnade 7 i morse och kravlade mig upp vid 10-tiden..:( Har bestämt mig att nu får det bli lite ordning på tiderna iaf, så bloggat och lyssnat på "Digilistan" på radio samtidigt som Speedway på TV:n.. Multi-Media du vet..;) Men funkar än så länge, pigg fortfarande.. Ha en bra dag. Kram. /Patrik

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-07-19 15:14:47

Hahaha,

Lite konstigt är nog bara förnamnet...

Men jag var tvungen att lägga ut det, det finns en bok som heter så nämligen:)

Vet inte om jag hade låtit Magnus vara med i den om det hade funnits. Skulle kännes fel, men jag kan förstå de som vill hålla kändisar vid livet på alla möjlig sätt och vis.

Kram

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-07-19 16:34:24

Ja, det finns många sätt att slå rekord på! :-D



Måste ha varit ungefär vid halvelva som jag och dottern promenerade in genom ingången till IKEA - och när vi kom ut därifrån hade jag troligtvis slagit iallafall mitt eget "säsongsbästa" i shopping på det stället... <:-) (Dottern behövde en del nytt till sitt rum).

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-19 20:17:19

Vilket trevligt uppvaknande... kaffe på gång! Grattis till rekordet! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej