engelsson o sambon har filmdag

Publicerad 2009-07-20 13:15:17 i Allmänt,

                                 

        engelsson o käre sambon fick en efterlängtad avi med posten idag o detta hämtade vi ut.  Så nu har vi o göra i eftermiddag..frågan e bara vad ska vi se först..misstänker att Miss Marple kommer att rulla igång först..tätt följt av Massor av Whiskey, åtminstone om käre sambon får bestämma..o det får han nog idag..engelsson e på gott humör..  

Jag fick med mig min Mikko, älskade minstungen min på lite shopping.. Det händer inte ofta ska ni veta..nåväl vi hittade lite kläder o sen köpte hon en trave böcker..så nu har hon parkerat sig i horisontalläge i sin säng o e blind o döv för världen..ska försöka dra mig tonåring numro två en dag..

                                 Nu snurrar filmen igång..ha en fin eftermiddag alla..


Postat av: anna

Publicerad 2009-07-20 19:50:29

filmkväll med whiskey med regnet smattrande utanför, kan det bli bättre?

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-20 20:37:50

alldeles riktigt! :D lyckades du lista ut det? ;)

Postat av: Kashaya

Publicerad 2009-07-20 21:33:45

Ja trist att bli sjuk under semestern. Hoppas också att han blir frisk snart och att jag klarar mig, trist om man bara byter av varandra så man inte hinner med något kul under ledigheten...



Vad härligt med en mysig kväll framför TV:n.=)

Postat av: emily

Publicerad 2009-07-20 21:57:19

åh så härligt med lite nya filmer att mysa framför! Dock så har jag personligen lite svårt för Miss Marple men jag gillar Morden i midsommer som attans :)



Ha en mysig kväll!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-20 22:58:33

Damernas detektivbyrå är en bra film. Miss Marpel är också bra, den sista filmen har jag inte sett så den kan jag inte säga något om.

Fin blogg du har.

Kram Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej