Godmorgon från en sömnig engelsson

Publicerad 2009-07-16 11:07:29 i Allmänt,

                                     

Jaha så blev det ytterligare en sömnlös natt för engelsson då..klockan tickade o varvade timme efter timme inatt utan att jag kunde somna..  Jag har läst ut flera böcker o tittat på teve o bloggat o räknat får o gjort allt utom att dricka varm mjölk för o lyckas somna....men nääää

Det e som förgjort när jag kommer in i en sån här period..sen så kommer morgonen o man stiger upp o ska försöka funka någorlunda..vara mamma, mormor o sambo utan att bita huvet av sin familj eller tapetsera huset med arga lappar..suck. 


Postat av: Sök och du skall finnas

Publicerad 2009-07-16 12:10:29

Du har min sympati - vet själv hur det är.



Tufft blir det att leva som i en ständig mental dimma. Önskar dig snarast bättre sömn!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-16 14:30:27

Fy vad jobbigt att inte sova... Nu ska jag FÖRSÖKA ta det lugnt ett par dagar... Kroppen är helslut.... Kanske slår en pling till lilla du senare... Kramar från linda

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-16 17:18:34

Du skulle kunna campera ihop med min svåger, han är precic likadan. är tom ute o går ibland om nätterna. Sen tjuvsover han lite allt som oftast på dagarna istället -men det har han svårt att erkänna (inside info från frun...)Kram o passa på o vila lite i hängmattan..(testat den ännu förresten?)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej