Gomorron sovit gott???

Publicerad 2009-07-23 10:16:25 i Allmänt,

för  det har engelsson verkligen inte gjort..snurrat runt som en propeller hele natten..nu ska jag koka kaffe o sen har jag mängder o göra.. Städa o tvätta o hoppas på massor av fint väder, för vi hade tänkt oss en liten utflykt idag.. Åka Humleslingan en rundtripp på 5,5 mil i vackra Skåne med ett stopp i Barum o där ta bilfärjan över till Ivö..                    
                        


                   
                   

Här käre sambons bilder över Ivösjön, Ivö skymtar på översta bilden, tagna vid midsommar o nedan en karta över området.. Ivö e en spännande ö som ligger i Skånes vackraste sjö Ivösjön

hitta.gif (432×560)

Så nu hoppas engelsson på att gråvädret lättar o vi kan fara iväg på denna runda..nu ska jag kika runt lite hos er o sen frukost..kram



Postat av: Ragnvi på jobbet...

Publicerad 2009-07-23 10:34:11

Go förmidda´på dig! Nej, nån sömn att tala om har jag inte fått...trött så trött och väldans lugnt på jobbet...tror jag somnar snart!

Jättefina foton hos dig!!! Ser att du också lekt lite, hi, hi!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-07-23 12:01:46

Oj så hääärligt, man vill bara hoppa i!

Postat av: Tussan

Publicerad 2009-07-23 14:44:53

Här är jag vad är du?? hehe fina söta gooa bilder.. kram

Postat av: emily

Publicerad 2009-07-23 15:37:37

ja tanken var att hon skulle hem imorgon emnd et blev ändrat till lördag så då får vi allt hoppas att färjorna är igång igen :)



Stackare som inte sovit.. men ni verkar ha mysiga planer för dagen, hoppas du efter massor av kaffe piggnar till!



kramar

Postat av: Janne Robin Hood

Publicerad 2009-07-23 16:48:04

Sömnen klagar jag och du - många fler om. Kan det vara något miljöaktigt som syret? Kvavt igår inne här så man nästan storknade. Idag ösregn gjorde det friskare, men ja lite tråkigare ;)



Spännande tur, jag är förtjust i resor till små, udda platser. Aldrig hört om denna ö - är det en som man promenerar runt på? Färja och bilen står kvar? Hm - historisk plats också eller?



Får söka på google lite ;)

Må väl & kram

Janne Hood ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-23 19:02:46

Darling har läst texten flera gånger nu =9 och hon har försökt att förklara till mig vad hennes nojja grundar sig i. Dåliga erfarenheter med sina ex, men hon försöker faktiskt att inte vara så nojjig och lita på att jag är här för att stanna. Kram

Postat av: Rantalicious

Publicerad 2009-07-23 19:27:30

Nej för han verkade gilla det då han hade en ny dagen efter haha

Postat av: Rantalicious

Publicerad 2009-07-23 19:35:14

Jag börjar ju förstå mer och mer så snart kan de inte snacka skit om mig haha

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-23 20:07:55

Det är verkligen trist när man inte kan sova! Kunde inte heller sova inatt och dagen idag har jag gått som en zombie tycker jag. Inget blir kul, bara segt. Och ingen sol. Jaja. Ny dag imorgon.

Hoppas ni kom iväg på er runda och att dagen blev bra! Ha det gott! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej